|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۰۱

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که مرگ سرمربی فصل گذشته این تیم چه تاثیری بر روحیه اعضای این تیم گذاشته است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارلس پویول، کاپیتان و مدافع کهنه کار تیم فوتبال بارسلونا با ابراز تاسف شدید از درگذشت تیتو ویلانووا و ادای احترام به او گفت که بارسایی ها از شنیدن این خبر در شوک و اندوه فرو رفته اند.

پویول که روز گذشته به همراه دیگر بازیکنان بارسلونا در نیوکمپ دور هم جمع شدند تا برای آخرین بار با سرمربی پیشین خود خداحافظی کنند، گفت: ویلانووا تا پایان راه مبارزه کرد اما… این اتفاق ها رخ می دهد. این ضربه سنگینی بود. در رختکن بارسلونا همه ناراحت و به هم ریخته اند. ما دو سال و نیم در مبارزه ویلانووا با بیماری در کنارش بودیم.

پویول افزود: تیتو برای همه ما یک الگو بود. او هرگز تسلیم نشد و تا روز آخر جنگید. ویلانووا راه بسیار سختی را گذراند و ما هر کاری از دست مان برمی آمد انجام دادیم تا به او کمک کنیم. مرگ ویلانووا لحظات سختی را برای تمامی اهالی دنیای فوتبال ایجاد کرد، به خصوص برای ما بارسایی ها و آنهایی که تیتو را می شناختند. واقعاً لحظه سختی است. تنها کاری که ما در حال حاضر می توانیم انجام دهیم این است که حمایت کامل خود را نثار خانواده و دوستانش کنیم.

تیتو ویلانووا روز جمعه بعد از چند سال مبارزه با بیماری سرطان غدد بزاقی تسلیم شد و در سن ۴۵ درگذشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار