|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۲۹

اخبار کوتاه از دوومیدانی

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در مسابقات آغاز فصل قهرمانی کشور شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، مسابقات آغاز فصل دوومیدانی قهرمانی کشور روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار می شود و ملی پوشان دومیدانی در نخستین رقابت خود در سال ۹۳ شرکت خواهند کرد.

احسان حدادی که اردوی ۵ ماهه ای را در جزیره کیش برگزار کرده بود، در این مسابقات شرکت خواهد کرد تا پیش از نخستین مرحله لیگ جهانی الماس شناخت بهتری از وضعیت آمادگی اش پیدا کند. مرحله اول لیگ الماس ۱۹ اردیبهشت در قطر برگزار می شود.

*محمد ارزنده و کیوان قنبرزاده، ملی پوشان پرش طول و ارتفاع ایران که به همراه ایگور پاکلین، مربی خود در بندر ترکمن تمرین می کنند، پس از مسابقات آغاز فصل به اردوی قرقیزستان اعزام خواهند شد. ارزنده در حال حاضر در لیست انتظار مرحله اول لیگ جهانی الماس قرار دارد و در صورت تایید مسئولان برگزاری مسابقه در قطر هم شرکت می کند.

*با اعلام داوری، رئیس فدراسیون دوومیدانی مانع مالی اردوی لیلا رجبی در بلاروس تهیه شده است و قرار است وی تا پایان هفته راهی این کشور شود.

* فدراسیون دوومیدانی در نظر دارد اواسط خردادماه ملی پوشانی که قرار است در بازی های آسیایی اینچئون شرکت کنند را به اردوی متمرکز در کشورهای قرقیزستان و قزاقستان اعزام کند.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار