|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۰۰

در جلسه باشگاه سپاهان چه گذشت؟

اعضای باشگاه سپاهان روز گذشته در جلسه ای کنار یکدیگر حاضر شدند و در مورد مسابقات فصل گذشته صحبت کردند.

به گزارشخبرگزاری فارس، باشگاه سپاهان روز گذشته میزبان اعضای تیم فوتبال سپاهان بود. برگزاری جلسه بلافاصله بعد از حذف و پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در شرایطی که تیم تازه از عربستان بازگشته بود این شائبه را به وجود آورد که شاید مدیریت باشگاه قصد ایجاد تغییرات در کادرفنی یا توبیخ اعضای تیم را دارد.

حتی شایعه شده بود این جلسه میهمانی خداحافظی زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان است.

ساعت ۱۶ عصر دیروز بازیکنان، کادرفنی و مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان در باشگاه کنار یکدیگر حاضر شدند و جلسه به صورت رسمی آغاز شد.

صحبت های مهرزاد خلیلیان در ابتدای جلسه خیلی زود خط بطلانی بر پیش بینی ها کشید و معلوم شد مدیریت تنها قصد تشکر و عرض خسته نباشید به بازیکنان را دارد.

مهرزاد خلیلیان در ابتدای جلسه گفت: جا دارد از بازیکنان به دلیل تلاشی که در طول فصل جاری کردند تشکر کنم. باید برای حضور پرقدرت در سال آینده تلاش کنیم.

خلیلیان همچنین از کادرفنی حمایت کرد و اعلام کرد باشگاه قصد حمایت از زلاتکو کرانچار را دارد.

او در ادامه در مورد اهداف باشگاه سپاهان و برنامه های تیم نیز توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه جلسه زلاتکو کرانچار ضمن تشکر از بازیکنان خاطرنشان کرد: از شما می خواهم به تلاش خود ادامه دهید. باید تلاش کنید و به دویدن خود ادامه دهید. سال بعد چه من باشم و چه از تیم جدا شوم شما به خاطر خودتان و موفقیت سپاهان تمام تلاش خود را انجام دهید.

همچنین محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان و به عنوان نماینده بازیکنان اظهار داشت: از تمام بازیکنان و هم تیمی هایم تشکر می کنم متاسفانه نتوانستیم امسال جامی به دست بیاوریم اما زندگی ادامه دارد و باید در کنار یکدیگر به تلاشمان ادامه دهیم.

سپاهان در لیگ برتر امسال به مقام چهارم رسید و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. این تیم در جام حذفی خیلی زود کنار رفت و در لیگ قهرمانان نیز با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول از دور رقابت ها حذف شد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار