|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۵۲

مربی تیم ملی بوکس جوانان گفت: مسابقات جهانی در بالاترین سطح ممکن برگزار شد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی استکی مربی تیم ملی بوکس جوانان ایران پس از بازگشت کاروان تیم ملی از بلغارستان، پیرامون عملکرد فنی ملی پوشان و انتقادهای که عده معدودی از مربیان از کادر فنی داشته اند گفت: مسابقات جهانی در بالاترین سطح ممکن برگزار شد. این مسابقات به لحاظ تجربی برای جوانان ما بسیار مفید بود و اعضای کادر فنی هم تا سر حد امکان به لحاظ فنی و علمی با آخرین دستاوردهای بوکس دنیا آشنا شدند. در همین جا باید تشکر ویژه ای از شخص رئیس فدراسیون و کلیه عزیزانی داشته باشم که با تمام سختی ها و کمبودها شرایط حضور ما را در این مسابقات فراهم کردند.

مسابقات صوفیه مانند یک دانشگاه بود و ثمره ارزشمندی برای بوکس کشور به همراه داشت.

وی ادامه داد: جوانان ما در تمامی مسابقات تا سرحد توان جنگیدند، قهرمانان قاره ای از آسیا و امریکای شمالی را شکست دادند و در دو وزن اسیر ناداوری شدند و اگر مسائل داوری و اندکی بد شانسی چاشنی کار آنها نمی شد یقینا رسیدن به مدال جهانی میسر بود.

استکی افزود: دو تن از مربیان و پیشکسوتان بوکس در روزهای اخیر مطالبی را عنوان کردند که به اعتقاد من انتقاد نبوده و نهایت کم لطفی و تخریب شخصیت بوده است. برای من سوال است که این عزیزان چطور تا پیش از اعزام تیم ملی این موارد را بیان نمی کردند؟ آنها که اینگونه صحبت می کنند خودشان بگویند تا به حال چه قهرمانانی را به تیم های ملی تحویل داده اند؟ اینکه ملی پوشان را از اردوی تیم ملی به یک باشگاه ببرند و با آن تیم در لیگی که به لحاظ کمیت سطح بالایی ندارد قهرمان شوند آیا کار بزرگی است؟ ما از دوستان می خواهیم که قوت قلب و چراغ راه ما باشند، آنها از وضعیت بوکس خبر دارند و می دانند ناطق نوری و همکارانش در فدراسیون با چه مشقتی کار را دنبال می کنند، امیدوارم به جای این همه کم لطفی راهکار ارائه کنند و اندکی انصاف داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار