|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۵۶

خبرگزاری تسنیم: اردوی انتخابی تیم والیبال جوانان ایران از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می شود تا برترین بازیکنان این رده سنی به اردوی آمادگی دعوت شوند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ۶۰ بازیکن به این اردوی انتخابی دعوت می شوند تا در ۳ مرحله از سوی کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان مورد ارزیابی قرار گیرند.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره اردوی انتخابی گفت: بر اساس برنامه تدوین شده این مرحله از اردوی تیم والیبال جوانان به مدت ۸ روز تا اول خردادماه ادامه خواهد داشت.

فرهاد نفرزاده تصریح کرد: بازیکنان دعوت شده در ۳ گروه ۲۰ نفری از سوی کادر فنی تیم والیبال جوانان ارزیابی خواهند شد تا بهترین ها به اردوی آمادگی دعوت شوند. مسعود آرمات و عباسعلی میرحسینی به عنوان مربیان، دکتر نوروزی به عنوان پزشک و سعید ضیغمی(فیزیوتراب) در این اردو حضور خواهند داشت و در ادامه با توجه به نیاز، نفرات جدید کادر فنی انتخاب و دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان در ادامه به برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در مهرماه سال جاری اشاره کرد: از اول خردادماه تا زمان برگزاری مسابقات حدود ۵ ماه فرصت داریم که حدود ۱۲ اردوی آمادگی برگزار خواهیم کرد. در این مدت چند بازی تدارکاتی و دوستانه خواهیم داشت که دعوت نامه برای برخی تیم ها ارسال شده است و تا دریافت پاسخ از سوی آنان نمی توان در این باره اظهار نظر کرد.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از ۲۵ مهرماه به مدت ۹ روز در بحرین برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار