|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۱۴

کیانی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد برای ادامه حضور در این تیم به پیشنهادهایی چشمگیر پاسخ منفی داده است.

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در خصوص حذف تراکتوسازی از لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال پیاپی گفت: معتقدم دلیل ناکامی تراکتورسازی ضعف امکانات باشگاه تراکتورسازی بود. کیفیت زمین تمرین و مسابقه ما بسیار بد است و امسال بابت این موضوع خصوصاً در فصل های پاییز و زمستان خیلی ضربه خوردیم. ما وقتی در زمین حریفان بازی داشتیم لذت می بردیم اما بازی در زمین خودمان آزاردهنده بود. کمبود امکانات خیلی به تراکتورسازی ضربه زد و ما با تیم های دیگر قابل قیاس نبودیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تراکتورسازی فکر راحتی نداشتند. شما دیدید العین با بازیکن ۱۸ میلیاردی جلوی ما بازی کرد ولی بازیکنان ما مشکلات مالی داشتند که هنوز هم برطرف نشده است. به عنوان مثال فولاد خوزستان را در نظر بگیرید که بازیکنان آنچنانی ندارد ولی چون نفرات این تیم از لحاظ امکانات و مسائل مالی مشکل نداشتند با تمرکز کامل به مرحله بعدی راه پیدا کردند. ما امسال از نظر هوایی و زمینی خیلی مشکل داشتیم!

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت تونی اولیویرا و اینکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی پیشنهاد ناچیزی به این مربی داده اند، گفت: تونی مربی محبوبی است و همه هواداران تراکتورسازی دوست دارند او بماند. البته بحثمسائل مالی و نوع قرارداد به ما مربوط نمی شود و این موضوع به مسئولان باشگاه و سرمربی تیم مربوط است. امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم گرفته شود.

کیانی در واکنش به شایعه مذاکره اش با باشگاه پرسپولیس و اینکه می گویند حمید استیلی با او تماس گرفته است، گفت: این خبر دروغ است و استیلی با من تماسی نداشته است. در ضمن هیچ فردی از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته است. من چند پیشنهاد خوب دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته ام، هر چند که دوست دارم در تراکتورسازی بمانم. البته وقتی می بینم که به بازیکنان بی توجهی می شود ناراحت می شوم، چرا که برخی رفتارها درست نیست.

وی تصریح کرد: شش سال است در تراکتورسازی بازی می کنم و منتی هم نمی گذارم که دستم، پایم و سرم در این تیم شکسته است. با این حال در این شش سال یک بار نشد که از من یک تقدیر و تشکر خشک و خالی کنند. در این شش سال حتی یک خودکار هم به نشانه تشکر به من نداده اند.

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین اظهار داشت: در این مدت هم پیشنهادهایی به من شد که سه برابر تراکتورسازی پول می دادند اما در این تیم ماندم. من خود را مدیون تراکتورسازی می دانم و امیدوارم شرایط طوری شود که در این تیم بمانم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار