|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۵۶

خبرگزاری تسنیم: مسابقات انتخابی تیم های کاراته نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان بانوان ۹ اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون کاراته، مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم های کاراته نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال دختران و نیز مرحله نخست انتخابی تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان روز سه شنبه همین هفته برگزار می شود.

بر این اساس علاوه بر رقابت های بخش کومیته، کاتاروها نیز در رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال به روی تاتامی انتخابی می روند.

نحوه محاسبه در کاتای تیمی به صورت امتیازی خواهد بود و ۲ تیمی که بیشترین امتیاز را در میان سایر تیم ها کسب کنند به مرحله دوم صعود می کنند تا در نهایت از میان آنها یک تیم در اردو باقی بماند.

نفرات حاضر در رقابت های انتخابی به شرح زیر است:

رده سنی نوجوانان
کاتای انفرادی:
مهرآسا اولادی از مازندران، نگار رجبی از تهران، نیلوفر جمالی از فارس و سارا پاشا زانوسی از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم مسابقات کشوری در این مسابقات حضور دارند.

رده سنی جوانان
کاتای انفرادی:
نرگس حوری آبادی از تهران، نگین شریفی از فارس، زهرا سرمدی از تهران و آرزو نعمتی پور از خوزستان باید به روی تاتامی بروند.
کاتای تیمی:
تیم های کرمان(ژینوس مقدم، فاطمه سیدی و سمیرا کامیاری)، گیلان(فائزه نوروزی، سارا بهمنیار و زهرا پروانه)، البرز(مکرمه حمیده کردار، مهسا باقری و مهلا محمدی زاده) و اصفهان(بهناز موسوی، زهرا صالحی و زهرا بوسعیدی) در انتخابی شرکت می کنند. ضمن اینکه تیم های فارس(زهرا کشاورز، زهرا نیکنام و زینب عباسی)، تهران(فاطمه صادقی، آناهیتا یحیی پور و یاسمن فرهمند) و مازندران(مهلا رحیم پور، زهرا میرزایی و مریم زمانی) به صلاحدید کادر فنی به این مرحله انتخابی دعوت شده اند.

رده سنی زیر ۲۱ سال
کاتای انفرادی:
سبا روشن قیاس از توابع تهران، فاطمه چیذری از البرز، فاطمه بهلولی از زنجان و زهره میرزاخانیان از اصفهان به مصاف هم می روند. ضمناً زکیه رحمانی، فاطمه افشار، پریسا رحمانی و مائده نصیری طبق صلاحدید کادر فنی به این مرحله انتخابی دعوت شده اند.

در بخش بزرگسالان هم نحوه مبارزه اوزان مختلف بانوان به شرح زیر است:

وزن منهای ۵۰ کیلوگرم:آلاله صعودی و سحر کرجی ۳ دور با هم مبارزه می کنند تا یک نفر در اردو باقی بماند.
وزن منهای ۵۵ کیلوگرم:فاطمه چالاکی و شیما آل سعدی ۳ دور به مصاف هم خواهند رفت تا یک نفر اردونشین شود.
وزن منهای ۶۱ کیلوگرم: طراوت خاکسار، زهرا یاوری و سمیرا ملکی پور به صورت دوره ای با هم مبارزه می کنند تا یک نفر انتخاب شده و با رزیتا علیپور مبارزه می کند تا یک نفر برای حضور در اردو انتخاب شود.
وزن منهای ۶۸ کیلوگرم:پگاه زنگنه و مریم کبیری رودرروی هم قرار می گیرند و ۳ دور با هم مبارزه خواهند کرد تا یک نفر به جمع اردونشینان اضافه شود.
وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم:زینب جباری با الهه رضا زاده ۳ دور مبارزه می کند و برنده این مبارزه با حمیده عباسعلی ۳ دور مبارزه می کند تا در نهایت یک نفر در اردو باقی بماند.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم نازنین دوستی، در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم دلارام دوستی و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، شهناز میرحیدری به دلیل مصدومیت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی بزرگسالان شرکت خواهند کرد.

تیم های ملی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال کاراته مرداد ماه مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی را پیش رو دارند و تیم ملی بزرگسالان باید مهر ماه در بازی های آسیایی اینچئون و آبان ماه در قهرمانی جهان در آلمان شرکت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار