|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۵۸

دانیال صالحی مهر با انصراف یکی از تکواندوکاران وزن چهارم موفق به کسب سهمیه المپیک نوجوانان نانجینگ شد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، رقابت های کسب سهمیه المپیک نوجوانان فروردین ماه در چین تایپه برگزار شد و تکواندوکاران دختر و پسر به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات اول تا هشتم اوزان مختلف، موفق شدند جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

در این رقابت ها ۶ تکواندوکار از کشورمان حضور داشتند، که مهسا جدی و محمد اصلانی دو تکواندوکاری بودند که جواز حضور در بازی های المپیک تابستانی را به خود اختصاص دادند.

در این بین دانیال صالحی مهر هوگوپوش وزن چهارم المپیک که در رده هشتم این وزن قرار گرفته بود از حضور در نانجینگ بازماند، اما با انصراف یکی از تکواندوکاران حاضر در این وزن، توانست سهمیه المپیک را کسب کند تا تعداد تکواندوکاران تیم ایران در این رقابت ها ۳ نفر شود.

محمدرضا زوار، سرمربی تیم تکواندوی نوجوانان در این خصوص به سایت فدراسیون تکواندو گفت: در مسابقات کسب سهمیه که در چین تایپه برگزار شد، صالحی مهر توانست نفر هشتم وزن ۴ المپیک باشد، اما به دلیل اینکه کشور میزبان برای حضور در این وزن اعلام آمادگی کرده بود، آخرین نفر وزن چهارم از کسب سهمیه بازماند. اما طی اعلامی که به ما شده است یک تکواندوکار در این وزن انصراف داده است و به همین دلیل بازیکن ما بار دیگر بین نفرات اول تا هشتم قرار گرفت و بدین ترتیب سهمیه المپیک را کسب کرد.

وی تصریح کرد: در بخش پسران اصلانی و صالحی مهر به عنوان نماینده ایران در المپیک حضور خواهند داشت و باید از این فرصت مجدد نهایت استفاده را ببریم.

رقابت های المپیک نوجوانان ۲۶ تا ۳۰ مردادماه به میزبانی نانجینگ چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار