|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۸۸

کرانچار در سپاهان بماند از این تیم جدا می شوم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعتقاد دارد مربی دروازه بانان این تیم در تصمیم گیری های کرانچار نقش داشته است.

محمد غلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در خصوص غیبتش در مراسم خداحافظی کرانچار از بازیکنان سپاهان گفت: من از کرانچار ناراحت بودم و به همین دلیل در این مراسم شرکت نکردم. امسال در خیلی از بازی ها از لحاظ بدنی و فنی مشکلی نداشتم ولی یا نیمکت نشین شدم یا اینکه روی سکو نشستم. واقعاً فصل سختی بود اما به هر حال باید به سلیقه سرمربی احترام گذاشت. تا به امروز در عمر فوتبالی ام اینقدر سختی نکشیده و چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم.

وی افزود: نمی دانم چرا نیمکت نشین شدم ولی برخی به من گفتند از زمانیکه بحثجدایی ام از سپاهان و حضورم در پرسپولیس و نفت مطرح شد این اتفاقات افتاد. حتی خیلی از بازیکنان سپاهان هم نسبت به نیمکت نشینی من ناراحت بودند و می گفتند این وضعیت حقم نیست. نمی خواهم حرف های حاشیه ای بزنم اما احساس می کنم کرانچار تحت تأثیر تونچی(مربی دروازه بانان سپاهان) قرار داشت و او در تصمیم گیری های سرمربی تیم نقش داشت.

مهاجم سپاهان در قسمت دیگری از حرف هایش در مورد وضعیتش برای فصل بعد خاطر نشان کرد: فعلاً می خواهم به شمال بروم و مدتی پیش پسرم باشم، چون نیاز به استراحت دارم. تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام و نمی دانم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. کرانچار یکی از گزینه های باشگاه سپاهان برای فصل بعد است و اگر او بماند از این تیم می روم. البته شنیده ام با گل محمدی و اسکوچیچ هم مذاکره کرده اند. فقط امیدوارم هر فردی سرمربی می شود، فصل بعد سپاهان را به روزهای اوج برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار