|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۴۶

خبر در حال تکمیل است

طبق اعلام ما از منابع آگاه مدیر عامل پرسپولیس تا ساعاتی دیگر معرفی می شود.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانشانس رحیمی و نوجوان برای مدیر عاملی پرسپولیس نسبت به دیگر گزینه ها بیشتر است.

شایان ذکر است وزارت ورزش و جوانان هنوز نسبت به ترکیب هیات مدیره به توافق نرسیدند بر این اساس قصد دارند که در ابتدا مدیرعامل تیم را انتخاب کنند.



شنیده ها حاکی از آن است که نام هایی همچون " علی پروین " سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس، " حمید استیلی " سرمربی سابق پرسپولیس، " علی رضا رحیمی " مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، " دوستی " سرمایه گذار و از دوستان استیلی، " علی اکبر طاهری " مشاور اقتصادی وزیر ورزش و رییس جدید صندوق پیشکسوتان و " اکبر نوجوان "، " محمد زادمهر " و " افشین پیروانی " در لیست جدید هیئت مدیره پرسپولیس قرار دارند.

گفتنی است، از بین این نام های مطرح شده، وزارت ورزش علی رضا رحیمی و محمد زادمهر را به عنوان گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس در نظر دارد.

شایان ذکر است، نام های آقایان " ساکت "، " نبی "، " جعفر کاشانی " و " هدایتی " از لیست گزینه های هیئت مدیره پرسپولیس خارج شدند.



**زادمهر: تا شنبه به مدیرعاملی سرخپوشان فکر نمی کنم

محمد زادمهر یکی از گزینه های اصلی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در کشور آمریکا به سر می برد و مشغول گذراندن تعطیلات در کنار فرزندان خود است.

زادمهر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: شنبه به تهران بازمی گردم درحال حاضر تمرکزی روی سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ندارم و می خواهم آخرین روزهای تعطیلات را بدون حاشیه با فرزندانم سپری کنم؛ با این حال به محض بازگشت به تهران جلسه ای را با مسئولان هیئت مدیره پرسپولیس برگزار خواهم کرد.

گفتنی است، با توجه به سفر زادمهر به آمریکا، علی رضا رحیمی شانس بیشتری برای مدیرعاملی دارد.






ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار