|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۶۹

تیم ملی ایران با حفظ کی روش پیشرفت می کند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: دوست دارم چند سال دیگر لیگ برتر انگلیس بازی کنم، فوتبال بازی کردن در ایران سخت است.

به گزارشخبرگزاری فارس، اشکان دژاگه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه خبر در مورد اینکه اگر پیشنهادی از تیم های ایرانی داشته باشد حاضر است به لیگ برتر ایران بیاید، گفت: تا به حال به این مسئله فکر نکرده ام من قبل از بازی در فولام انگلیس در تیم های ولفسبورگ و هرتابرلین بازی کرده ام. در اینجا هم بازی های خوبی با تیم های قدرتمند انجام می دهیم یک سال دیگر قرارداد دارم و می خواهم چند سال دیگر در لیگ برتر انگلیس بمانم.

دژاگه در مورد بازی در تیم های دیگر آسیایی گفت: من به انگلیس آمده ام که خودم را نشان بدهم و امیدوارم چند سال دیگر بتوانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد زندگی خصوصی اش گفت: پدر و مادرم در برلین آلمان زندگی می کنند خودم هم در برلین بزرگ شده ام و آنها به من خیلی کمک کردند تا به اینجا برسم. اکنون هم به همراه دختر و همسرم در لندن زندگی می کنم بدون کمک آنها نمی توانم هر هفته بازی های خوبی در لیگ انگلیس انجام دهم. پدر و مادرم هم وقت فرصت کنند از آلمان به لندن می آیند تا ما را ببینند.

دژاگه در مورد تفاوت فرهنگی فوتبال انگلیس، آلمان و ایران گفت: در ایران بازیکنان و تیم های خوبی داریم اما فوتبال بازی کردن در ایران سخت تر از جاهای دیگر است زیرا در اینجا فوتبالیست های جوان فوتبال را حرفه ای شروع می کنند و بازیکنان خوب به مدرسه فوتبال می روند خود من هم در برلین به مدرسه فوتبال رفتم.

وی در مورد اینکه قبل از حضور در تیم ملی چه پیش فرضی از تیم ایران داشت، گفت: من همیشه بازی های تیم ملی ایران را نگاه می کردم. پدر و مادرم ایرانی هستند و خودم هم ایرانی ام. همواره با افتخار به دوستانم در مورد تیم ملی ایران صحبت می کردم و از دیدن دایی و مهدوی کیا هم لذت می بردم.

دژاگه در مورد اینکه به جز تهران به شهرهای دیگر ایران هم سفر کرده ای یا نه، گفت: زمانی که کودک بودم به همراه پدر و مادرم زیاد مسافرت می کردیم. من به غیر از تهران به شمال هم رفته ام اما اکنون بیشتر اردوها در تهران است و فرصتی هم برای سفر به شهرهای دیگر نیست.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آینده فوتبال ایران را چگونه می بیند گفت: ما بازیکنان جوان آینده دار زیادی داریم. اگر تیم ملی بتواند مربی ای مثل کی روش را نگه دارد و با او کار کند تیم ملی ایران خوب پیشرفت می کند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار