|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۷۱

دعوت از خیرین برای افزایش تعداد نمازخانه ها در اماکن ورزشی

مراسم افتتاح از نمازخانه تهران در حالی دیروز در اداره ورزش و جوانان جنوب غرب برگزار شد که ن‍ژادفلاح از همه خیرین برای افزایش تعداد نمازخانه ها در اماکن ورزشی دعوت به همکاری کرد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مراسم افتتاح از ۵ مسجد در اماکن ورزشی استان تهران دیروز در اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران برگزار شد و در حاشیه آن از حسین فرکی، مهدی مهدوی کیا و حسین هدایتی تجلیل به عمل آمد.


یکی از این مساجد که در ورزشگاه شهدای هویزه بود، با نام مسجد شهید صدوقی افتتاح شد که در این مراسم، محمدحسین نژادفلاح، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، حسین فرکی، مهدی مهدوی کیا، حسین هدایتی و… حضور داشتند.

در کنار مراسم افتتاح، برنامه تجلیل از مادر شهید صبوری انجام شد که بعد از ۳۱ سال پیکر پاک فرزندشان به این خانواده رسید. همچنین از حسین فرکی که در لیگ سیزدهم قهرمان شد، به عنوان بهترین مربی لیگ تجلیل شد و شهرداران مناطق تهران، اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس، روحانیت معزز و خانواده بزرگوار شهداء زینت بخش مراسم بودند.

تاکید نژاد فلاح به افزایش تعاد نمازخانه در اماکن ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه افتتاح ۵ نمازخانه در مکان های ورزشی حوزه جنوبغرب گفت: از همه مسئولین حوزه ها و شهرستان ها خواسته ایم که همه مکان های ورزشی مجهز به نمازخانه شوند.

نژادفلاح در گفت و گو با رسانه ها، به تاکید زیاد مقام معظم رهبری بر ساخت نمازخانه در مراکز ورزشی و تفریحی اشاره کرد و افزود: برهمین اساس ما هم از خیرین ورزشی خواهش کردیم ۵ نمازخانه در پنج ورزشگاه ساختند که امروز افتتاح همزمان آنها را داشتیم.

وی با تاکید بر بحثنمازخانه و ضرورت ایجاد آن، ادامه داد: وقتی جوان می آید به دنبال پرورش جسم، در کنارآن می خواهد به روحش هم توجه کند و یکی از جلوه های پردازش روحی و روانی انسان، عبادت و سجده زدن بر درگاه الهی است که ورزشکاران به زیبایی آن را انجام می دهند.
نژادفلاح گفت: ما دیدیم در بعضی از مراکز ورزشی و باشگاه ها جای مناسبی برای اقامه نماز که ستون دین است، وجود ندارد، لذا گفتیم نمازخانه ها در این مراکز ایجاد شودو الحمدا…، امروز ۵ نمازخانه افتتاح شد و امیدوارم انشاءا… در بقیه فضاها و اماکن ورزشی که نیازمند نمازخانه هستند، این مهم در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: آن چه که مسلم است جوانهای عزیز ما که ورزشکاران بسیار ارزشمندی هستند، علاقمندی آنها برای اقامه نماز گاها همزمان می شود با برنامه های ورزشی، به همین دلیل این مراکز ایجاد می شود و امیدواریم انشاءا… همه بتوانند آنطور که شایسته است، به نماز بپردازند.

وی گفت: از خیرین می خواهیم که بیایند و در مجموعه های ورزشی تعداد نمازخانه های مان را افزایش دهیم تا هیچ ورزشگاهی نداشته باشیم که نمازخانه نداشته باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار