|
|
کدخبر: ۱۶۶۱۷۴

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرسپولیس روز گذشته انتقاداتی به مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشت و حال این سوال مطرح می شود که منظور او به چه کسی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، روز گذشته(شنبه) علی دایی در گفت وگویی در جمع خبرنگاران انتقاداتی را به برخی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان وارد کرد. دایی از انتشار فایل صوتی جلسه او و علی پروین با برخی از مدیران وزارت و ورزش و جوانان ناراحت بود.

سرمربی پرسپولیس در قسمتی از این مصاحبه گفت: «متاسفانه زمانی که من ایران نبودم آقای خادم در برنامه ۹۰ صحبت هایی انجام داده که چندان جالب نیست. ایشان گفته اند ما به هیئت ها ۱۰۰ هزار تومان داده ایم و مثلاً شفاف سازی کرده اند اما شما که می گویید درست کار می کنید چرا به هیئت ها و نهادهای مختلف ۱۰۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان می دهید؟ می آیید و به هر بهانه و عنوانی ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان به رسانه ها می دهید که برای شما خوب بنویسند. من سند این پول ها را هم دارم و می دانم چه کسی این کار را کرده است».

پس از این صحبت ها خیلی اعلام کردند که منظور علی دایی، امیر خادم بوده و همین موضوع نیز باعثشد معاون وزیر ورزش امروز پاسخ سرمربی پرسپولیس را بدهد.

با این حال با پیگیری های خبرنگار تسنیم مشخص شد منظور دایی با خادم نبوده بلکه با برخی دیگر از مسئولان وزارت ورزش بوده به خصوص اینکه از واژه «مسئول دست به ضبط» وزارت ورزش استفاده کرده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار