|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۱۱

محمدزاده در گفت وگو با فارس:

رئیس کمیته اخلاق گفت: گزارشی در مورد دیدار پیکان و فجر سپاسی به دست ما نرسیده و عصر امروز به این مسئله رسیدگی خواهیم کرد.

علی اکبر محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوصصحبت های جعفر جعفریمدیرعامل باشگاه فجر سپاسی مبنی بر اینکه پیش از دیدار مقابل پیکان یکی از دلال های معروف با بازیکنانش تماس گرفته و از آنها خواسته تا بازی نکنند، اظهار داشت: هنوز مطلبی در این خصوص به کمیته اخلاق نرسیده است و من در جریان نیستم. آقای جعفری هم گفته که با علیپور صحبت کرده او به عنوان دبیر کار خود را دنبال می کند و هنوز هم مطلبی به من نگفته است.

وی افزود: به نظرم باید با آرامش همه مسائل را در نظر گرفت، نباید خیلی حساس شد من عصر امروز با علیپور صحبت خواهم کرد و در جریان این موضوع قرار می گیرم. اگر موضوعی وجود داشته باشد، آن را بررسی می کنیم اما نباید خیلی حساس شد.

رئیس کمیته اخلاق در مورد پرونده دو بازیکن راه آهن که قبل از دیدار با پرسپولیس کارت زرد دریافت کرده بودند، گفت: پرونده آشوبی و عبدی در کمیته تحقیقات ما مورد بررسی قرار می گیرد. یکشنبه هفته گذشته هر دو بازیکن در کمیته تحقیقات حاضر شده اند و در اینباره توضیحات لازم را دادند اما هنوز نامه ای مبنی بر رأی این دو بازیکن به ما اعلام نشده است.

محمدزاده در مورد حرکتی که کبه در دیدار مقابل الریان پس از گل داشت، تأکید کرد: مسائلی که در جریان بازی و در داخل زمین اتفاق می افتد مربوط به کمیته انضباطی می شود و آنها در این زمینه تصمیم گیری خواهند کرد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار