|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۷۷

نبی:

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کشورمان تجربیات خوبی در برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مهدی محمدنبی در جلسه با ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بازدید امکانات کشورمان برای میزبانی مسابقات جام ملت های آسیا درسال ۲۰۱۹ به تهران آمدند گفت: در سال های اخیر ایران تجربیات خوبی در میزبانی از مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی داشته است. همچنین موقعیت جغرافیایی ایران بی نظیر است. ما به لحاظ آب و هوایی هرچهار فصل را داریم که این مسئله باعثشده در هرفصلی که بخواهیم بازی ها را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: جام ملت های آسیا جشنواره بزرگی است که در آن تمام کشورهای آسیایی چه از لحاظ اجتماعی و چه از لحاظ زندگی با هم مشارکت دارند و در این شرایط فدراسیون فوتبال ایران می تواند با آماده کردن تمامی امکانات به شایستگی از این مسابقات میزبانی کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به لحاظ استانداردی در سال های اخیر پیشرفت های بسیار خوبی داشتیم و در بخش اقامتی و محل برگزاری مسابقات آمادگی میزبانی از جام ملت های آسیا را داریم.

نبی ضمن بیان این مسئله که هر شش شهر منتخب ایران شایسته میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیا هستند، تأکید کرد: می توانیم فضای فنی خوبی را در ورزشگاه های میزبان شاهد باشیم. مسلما حضور هواداران در ورزشگاه ها بسیار مهم است و اگر آنها نباشند می توان گفت مسابقات خارج از هیجان خواهد بود. جمعیتی در ورزشگاه ها شور و نشاط را ایجاد می کنند و می توانند سطح مسابقات جام ملت های آسیا را به مسابقات معتبر بین المللی برسانند.

وی اظهار داشت: علی کفاشیان امروز عازم مأموریت مهمی بود اما به خاطر اهمیت حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ترجیح داد در این جلسه حضور داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار