|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۱۱

بحثدایی و علی پروین اصلا خانوادگی نبود!

مدیرروابط عمومی وزارت ورزش وجوانان گفت: آقای دایی اگر انتشار فایل صوتی بد است، چطور اسناد وزارت به شما می رسد؟

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، مازیار ناظمی در ابتدای نشست امیررضا خادم در خصوص صحبت های علی دایی اظهار داشت: علی دایی گفته است که وزارت ورزش به خبرنگاران پول می دهد که از آنها خوب بنویسند اما باید بگویم که روزنامه ایران ورزشی که ارگان نزدیک به وزارت ورزش و جوانان است، امروز مطلبی را در انتقاد از ما نوشته است. اگر قرار بود فشار بیاوریم حتما به آنها فشار می آوردیم. اما این شیوه کاری ما نیست.

وی ادامه داد: دایی در مورد فایل صوتی هم صحبت هایی داشته است اگر فایل صوتی بد است همیشه و همه جا باید بد باشد. دایی گفته است این مسائل خانوادگی بوده است اما ما می گوییم اصلا خانوادگی نبوده و بحثهای سنگین میلیاردی مطرح شده است. این مسائل را پروین مطرح و دایی هم دفاع کرد. به این شکلی که دایی گفته نبوده است.

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان عنوان کرد: بحثما شفاف سازی است و مطابق سنت قدیمی هر ساله در پایان سال از خبرنگاران که در طول سال فعالیت کرده اند، تقدیر می کنیم و ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به آنها پاداش می دهیم. در مجموع شاید ۵ میلیون تومان هم نشود. این هزینه ای نیست که دایی در مورد آن صحبت کند. زمان عباسی هم از ۱۲۰ نفر تقدیر کردند.

ناظمی گفت: اگر انتشار فایل صوتی بد است باید بگوید چطور اسناد وزارت ورزش به او می رسد. دایی به ما قول داد نامه ای که در آن وزارت ورزش ۶ شرط را برای پرسپولیس گذاشته بود، منتشر کند، چرا هنوز منتشر نکرده است. ما در بحثرسانه ها و خبرنگاران شفاف هستیم وامیدواریم دایی هم در مورد انتشار نامه شفاف عمل کند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار