|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۴۰

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان خودش را موظف می داند به خواست مردم توجه جدی داشته باشد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر رضا خادم در کنفرانس خبری امروز خود گفت: بحثواگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر محبوبیت این دو باشگاه خبر اول شده است.

وزارت ورزش و جوانان خودش را موظف می داند به خواست مردم توجه جدی داشته باشد، می خواهیم با یک بستر مناسب شرایط را آماده کنیم.

وی افزود: امروز قصد انتقاد از کسی را ندارم، این سوال همواره در جامعه وجود دارد که اگر این دو باشگاه عنوان دولتی دارند چرا دولت حمایت نمی کند و اگر زیان ده هستند چرا واگذار نمی شوند.

مجلس در سال ۹۲ دولت را مجاز به واگذاری دو باشگاه کرد و در سال ۹۳ دولت بر اساس اصل ۴۴ مکلف به واگذاری کرده است.

خادم گفت: وزیر اقتصاد و دارایی رئیس مجمع شرکت دولتی است. کار خصوصی سازی هم سازمان خصوصی سازی انجام می دهد. در ۲ هفته پیش جلسات خوبی در این راستا داشتیم.

خادم ادامه داد: از دو هفته پیش جلسات خوبی با سازمان خصوصی سازی داشتیم تا شرایط واگذاری را فراهم کنیم. این مسئولیت از سال گذشته به من واگذار شد و من تلاش کردم تا براساس وظیفه ای که دارم و با شناختی هم که از ورزش دارم و خاک خورده ورزش هستم و کم و زیاد ورزش را خوب می شناسم با کمترین تنش این مسئله را انجام بدهم و ورود کنم.

وی تاکید کرد: البته این مسئله با تلاش خاص خود روبه رو بوده است اما این تنش ها ناخواسته و بدون قصد و غرض انجام شده زیرا همواره مقابل تغییرات مقاومت انجام شده است. در این مسئله هم همین اتفاق روی داد.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باید از گودرزی تشکر کنم زیرا تصورم این است که اگر فردی به غیر از گودرزی وزیر ورزش بود با این هجمه و سروصدایی که به پا شد با یک نگاه عاقبت اندیشی و محافظه کارانه جلوی کار را می گرفت و ترمز را می کشید که خدا را شکر وزیر ورزش در این مسیر ما را حمایت کرد تا پس از چندین سال اتفاق افتاد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار