|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۷۰

طبق آخرین خبرها، تیم های فرمول یک به دنبال راه های چاره برای هیجان انگیزتر کردن اتومبیل های خود در رقابت ها هستند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفته می شود امکان دارد باری دیگر جرقه های زیر اتومبیل و یا دیسک های ترمزی را که از شدت حرارت قرمز می شوند را باری دیگر در اتومبیل های فرمول یک امروزی ببینیم. از همین رو، تیم ها به دنبال ‘گیرایی اتومبیل های فرمول یک در نسل های گذشته هستند.
تیم هایی که در گروه استراتژی رقابت های فرمول یک هستند، در هفته های آینده فکر های تازه خود را در این مورد بر روی میز به بررسی خواهند گذاشت.
در مرحله اول تیم ها سعی دارد دیسک های ترمز را که در دنیای فرمول یک امروزی خاصیت آیرودینامیکی هم دارند را تغییر بدهند. از همین رو گروه استراتژی تصمیم دارد باری دیگر دیسک های قدیمی ترمز که هم ارزان قیمت هستند و هم در هنگام ترمزگیری با داغ شدن باعثجذابیت اتومبیل می شوند را باری دیگر به دنیای فرمول یک بیاورند.
به غیر از این، جرقه های زیر اتومبیل حدود ۲۰ سال پیش در دنیای فرمول یک طرفداران بسیاری پیدا کرده بود. اما در سال ۱۹۹۴ برای اینکه اتومبیل های فرمول یک از اندازه نرمال شان بیشتر به زمین نزدیک نباشند، تخته های اندازه گیری در کف اتومبیل قرار گرفت که از جنس چوب هستند.
همچنین در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر امکان بازگشت سیستم تعلیق فعال در اتومبیل ها مورد بررسی قرار گرفت که این هزینه تولید اتومبیل را بسیار کاهش می دهد.
تمامی این پیشنهادها را گروه استراتژی فرمول یک در هفته های آینده مورد بررسی قرار خواهد داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار