|
|
کدخبر: ۱۶۶۴۲۳

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال در محل اردوی تیم ملی فوتسال حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتسال حاضر شد و به گفت وگو با سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتسال پرداخت. در ابتدا کفاشیان برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و سپس خسوس به کفاشیان گفت ما برای موفقیت به این مسابقات می رویم و کسی که برای عشقش کار می کند خسته نمی شود.

در ادامه افتخاری در جمع بازیکنان اظهار داشت: برخلاف میل باطنی و به دلیل محدودیت برخی نفرات را همراه خود نمی بریم که امیدوارم در آینده از وجود آنها استفاده کنیم.

وی افزود: همه امکانات برای تیم ملی فوتبال ایران فراهم شده و تیم ایران با شخصیت قهرمانی در این مسابقات حاضر می شود.

در ادامه علی کفاشیان تاکید کرد: فوتسال ایران شایسته تلاش برای قهرمانی جهان را دارد و آسیا برای فوتبال ایران کوچک است با این حال نباید سایر حریفان خود را کوچک بشماریم و حتی به ضعیف ترین رقبا هم باید به چشم تیم های قوی نگاه کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با اراده ای که در بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال می بینم می توانیم در جام جهانی آینده جز ۳ کشور اول جهان قرار بگیریم.

وی افزود: پاداش ویژه ای برای موفقیت تیم ایران در نظر خواهیم گرفت و البته مهمتر از آن تعهد و نظمی است که امیدواریم از اعضای تیم شاهد باشیم.

کفاشیان ادامه داد: به وجود شما افتخار کرده و برایتان آرزوی موفقیت داریم. در کنار تایلند و ژاپن سایر حریفان خود را هم جدی بگیریم.

وی در پایان گفت: از کمیته فوتسال می خواهم که سایر نفرات تیم ملی فوتسال که در این سفر همراه تیم نیستند را هم تحت حمایت خود داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار