|
|
کدخبر: ۱۶۶۴۲۷

درباره ریز مسائل پس از جلسه هیأت مدیره نظر می دهم

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قطعاً با دانش و تجربه اعضای هیأت مدیره، مشکلات پرسپولیس از بین خواهد رفت.

حمید استیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره انتخابش به عنوان عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا اجازه دهید جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل شود و پس از جلسه ای که دور هم خواهیم نشست برنامه های جاری خود را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: هدف ما این است که به پرسپولیس و هواداران خدمت کنیم و قطعاً با پتانسیلی که در هیأت مدیره می بینم، می توانیم به خواسته خود برسیم و باشگاهی قوی داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی که فکر می کردید یک روز عضو هیأت مدیره شوید، گفت: بالاخره هر فردی در هر جایگاهی بتواند به پرسپولیس کمک کند مانند نخبگان و فرهیختگان کار بزرگی انجام داده، شعار ما در هیأت مدیره اخلاق مداری است و همچنین افتخارآفرینی برای پرسپولیس. ما روی سه موضوع زیاد کار می کنیم، اخلاق مداری، هوادارمحوری و افتخارآفرینی شعار ما در هیأت مدیره پرسپولیس است تا بتوانیم سال خوبی داشته باشیم.

استیلی در مورد وضعیت کادر فنی و دایی نیز گفت: دایی برای این تیم زحمت کشیده است. من الآن نمی توانم در رابطه با کادر فنی نظر بدهم. کادر فنی سال گذشته سختی های زیادی کشید. پس از انتخاب مدیرعامل و جلسه هیأت مدیره در رابطه با این موضوع حرف می زنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا امکان دارد شما مدیرعامل تیم شوید یا خیر، گفت: من خیر، مدیرعامل باشگاه نمی شوم.

استیلی در مورد غیبت پروین در هیأت مدیره باشگاه نیز گفت: علی پروین همیشه اسطوره و بزرگ باشگاه پرسپولیس بوده، بودن ایشان کنار ما یک افتخار بزرگ است. ما خیلی دوست داشتیم پروین کنار ما باشد. الآن هم پروین کنار ماست و با ما خواهد بود.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که آیا هیأت مدیره جدید که می گویند فوتبالی هم نیست می تواند به قرمزپوشان کمک کند یا خیر، گفت: مطمئناً باشید صد درصد اسپانسر و هیأت مدیره می تواند به پرسپولیس کمک کند. آن هم نسبت به سال های گذشته امسال شرایط پرسپولیس بسیار متفاوت است. وزارت ورزش روی پول هایی که به باشگاه می آید و هزینه می شود حساسیت زیادی دارد. ما باید در هزینه ها دقت کنیم، مطمئن باشید وزارت ورزش روی هزینه ها نظارت کامل می کند.

وی افزود: ما کسانی را در هیأت مدیره داریم مانند دکتر سلیمی که مدیری بسیار خوب و اقتصادی است. ایشان حتی سال های سال استاد دانشگاه بوده و شهردار چند منطقه تهران بوده است و حتی درجه دکترا را دارد. سایر افراد هم مانند مونسان افراد مجربی هستند و هرکدام به نوبه خود می توانند مشکلات پرسپولیس را حل کنند. یک عده این افراد در کار اقتصادی هستند و یک عده هم در کار فرهنگی تلاش می کنند. همه باید دست به دست هم برای سربلندی پرسپولیس تلاش کنیم و این خواسته هیأت مدیره و وزارت ورزش است تا دل هواداران شاد شود، البته کار سختی است اما با یک همدلی به هدف مان می رسیم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار