|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۱۴

آیا می دانید ده نمکی کجاست؟ می دانید آخرین قیمت سکه در بازار تهران چقدر است؟ از قیمت جدید تبلت ها با خبرید؟ فیلم اتاق عملیات تروریست ها را دیده اید؟ از اسپانسر جدید پرسپولیس چه خبر؟

به گزارش خبرنگار رسانه فارس، برای مسئولان و مخاطبان یک رسانه مهم است تا بدانند کدام یکی از اخبار تولید شده در ۲۴ ساعت قبل مورد توجه بیشتر مخاطبان قرار گرفته است.

این اهمیت زمانی بیشتر جلوه می کند که رسانه ای همچونخبرگزاری فارسدر هر روز حدود ۱۵۰۰ خبر تولید کرده و بر روی خروجی خود منتشر می کند.

حال در زیر اخبار پر بازدید فارس در روز ۷ اردیبهشت را می خوانید.

برنامه برای تامین برق پایدار یک چهارم مشترکان کشور / افزایش اوج مصرف در تابستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران با اعلام این که یک چهارم مشترکان برق کل کشور تحت پوشش خدمات این شرکت در سه استان تهران، البرز و قم هستند، برنامه های برق تهران برای تامین برق پایدار این مشترکان در تابستان پیش رو را تشریح کرد.

سکه یک میلیون و ۱۷ هزار تومان و دلار ۳۲۸۵ تومان شد

قیمت سکه طرح جدید با ۱۷ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۱۷ هزار تومان و دلار با ۱۵ تومان رشد ۳۲۸۵ تومان به فروش می رسد.

درآمد ۱۳۰۰میلیارد تومانی از انصرافها و ۷۰۰۰میلیارد تومانی از افزایش نرخ حاملهای انرژی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هر فردی که یارانه می خواهد، باید اطلاعات اقتصادی خود را شفاف بیان کند، گفت: ورود به حساب بانکی یارانه بگیران یکی از راه های شناسایی است.

جدیدترین قیمت تبلت + جدول

جدیدترین قیمت تبلت در بازار اعلام شده است. با توجه نوسانات شدید نرخ ارز پیش بینی می شود در هفته جاری نیز قیمت ها همچنان رو به بالا باشد.

سکه یک میلیون و ۱۷ هزار تومان و دلار ۳۲۸۵ تومان شد

قیمت سکه طرح جدید با ۱۷ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۱۷ هزار تومان و دلار با ۱۵ تومان رشد ۳۲۸۵ تومان به فروش می رسد.

رشد دوباره قیمت خودرو در بازار در پی نوسان ارز / وانت هم گران شد

افزایش نرخ ارز باعثرشد قیمت خودور در بازار شد به طوری که خودروهای داخلی تا ۱.۵ میلیون تومان و خودورهای خارجی نیز تا۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کردند.

«مسعود ده نمکی» برای اولین بار از زندان توحید در دوره «هاشمی» می گوید

ده نمکی می گوید: دوازدهِ شب آمدند و محله ما را محاصره کردند و مرا بردند. در دادگاه گفتم آخرین دفاعم این است که باید مرا اعدام کنید. از این به بعد فیلمسازی در حاشیه کارهایم قرار می گیرد.

قدیمی ترین موجودات زنده دنیا + تصاویر

شما می توانید تصاویر قدیمی ترین موجودات زنده دنیا از سراسر جهان را در این گزارش مشاهده کنید.

حسینی: آقایانی که به ما قول دادند کجا هستند؟! / برای تمدید قرارداد باید با چه کسی صحبت کنم؟

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از صحبت آقای پنجعلی تعجب می کنم که چرا این مسئله را عنوان کرده است.

اتاق عملیات تروریست ها + فیلم

به تازگی فیلمی در پایگاه های مختلف اینترنتی منتشر شده که یکی از اتاق های عملیات تروریست ها را به تصویر می کشد.

نیروی زمینی ارتش ۲ فروند موشک جدید آزمایش کرد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه موشک های جدید نزاجا در کلاس برد متوسط تعریف می شوند، گفت: تولید آزمایشگاهی این موشک ها شروع شده و یکی دو نمونه نیز تست شده است.

خداحافظی «عمو پورنگ» از تلویزیون / آخرین برنامه جمعه روی آنتن می رود

تهیه کننده مجموعه برنامه های «عمو پورنگ» گفت: این هفته آخرین قسمت های برنامه کتابخانه عموپورنگ روی آنتن می رود و بعد از آن از بچه ها خداحافظی می کنیم.

اولین کمک اسپانسر سه شنبه به باشگاه پرسپولیس می رسد / ماجرای اعتراض یک صرافی به باشگاه

اولین کمک اسپانسر جدید قرمزپوشان تا روز سه شنبه به باشگاه می رسد.

ظریف: موشک های دفاعی ایران موضوع هیچ مذاکره ای نبوده و نخواهد بود / اجازه مداخله در برنامه های دفاعی کشور را نمی دهیم

وزیر امور خارجه با تصریح اینکه موشک های دفاعی کشور موضوع هیچ مذاکره ای نبوده و نخواهد بود، گفت: اجازه هیچگونه مداخله ای در برنامه های دفاعی ایران را نخواهیم داد.

افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری بگیران در جلسه امروز دولت / اولین سبد امنیت غذایی در اردیبهشت / اعتبار بیمه بیکاری تأمین نشد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش ۲۵ درصدی حقوق مستمری بگیران امروز در دولت مصوب می شود، گفت: بخشی از منابع هدفمندی را به امنیت غذایی اقشار آسیب پذیر اختصاص می دهیم که اولین مرحله آن در اردیبهشت ماه اجرا می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار