|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۳۰

هفته سی وپنجم لالیگا

خبرگزاری تسنیم: سی وپنجمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی خارج از خانه بارسا در ورزشگاه ال مادریگال پیگیری شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی وپنجم لالیگای اسپانیا، شب گذشته(یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا موفق شد میزبان خود، ویارئال را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و اندک امیدش را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ حفظ کند.

ویارئال با گل های کانی در دقیقه ۴۵ و مانوئل تری گروس در دقیقه ۵۵ از مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها پیش افتاد اما دو گل به خودی از سوی بازیکنان میزبان، گابریل پائولیستا در دقیقه ۶۴ و متئو پابلو موساچیو در دقیقه ۷۷ کار را برای بارسا به تساوی کشاند و در نهایت این لیونل مسی بود که در دقیقه ۸۳ گل برتری کاتالان ها را به ثمر رساند تا روحیه آنها که به خاطر درگذشت تیتو ویلانووا، سرمربی فصل گذشته بارسا از بین رفته بود احیا شود.

بارسلونا با سه امتیازی که از این بازی گرفت ۸۴ امتیازی شد و با سبقت از رئال مادرید به رده دوم صعود کرد. به این ترتیب کاتالان ها عملاً هنوز فرصت کسب جام را در سه هفته باقیمانده تا پایان فصل دارند.

در دیگر بازی شب گذشته اتلتیک بیلبائو با نتیجه ۳ بر یک از سد میهمان خود سویا گذشت و با ۶۵ امتیاز جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کرد و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوارتر شد.

در آخرین بازی این هفته لالیگا امشب سلتاویگو میزبان وایادولید است.

در جدول رده بندی لالیگا و در فاصله سه هفته به پایان این رقابت ها، اتلتیکومادرید با ۸۸ امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با ۸۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و رئال مادرید با ۸۲ امتیاز و یک بازی کمتر سوم است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار