|
|
کدخبر: ۱۶۶۶۰۳

اخلاق مداری در پرسپولیس کمرنگ شده بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مطئمن باشید که پرسپولیس امسال بدهکار نمی شود و یک سوم بدهی های گذشته را پرداخت می کند.

به گزارشخبرگزاری فارس، حمید استیلی در گفت وگو با رادیو ورزش در مورد حضورش به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من پیش از این در پرسپولیس در قامت بازیکن، مربی، سرمربی، مدیر آکادمی و مدیر پیشکسوتان فعالیت کردم و حالا هم به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره انتخاب شدم اما هر جایی که باشم دوست دارم به پرسپولیس و هوادارانش خدمت کنم و الان هم از من خواسته اند تا در این پست هر کاری که از دستم برمی آید انجام دهم. هر چند که خودم بیشتر مایل هستم تا در کار فنی و به عنوان مربی کار کنم اما فعلا از من خواسته اند تا در هیأت مدیره فعالیت داشته باشم.

وی ادامه داد: کار هیأت مدیره بر چند محور استوار است که محور اول اخلاق مداری است. چرا که این موضوع در پرسپولیس کمرنگ شده بود. محور دیگر بحثهواداران است چرا که هواداران همه چیز پرسپولیس هستند و محور سوم هم افتخارآفرینی است که در این سه آیتم بیشتر فعالیت خواهیم کرد.

استیلی افزود: من و آقای زادمهر در قسمت فنی هیأت مدیره فعالیت می کنیم و آقای دکتر سلیمی که دکترای مدیریت دارد و استاد دانشگاه است در بحثخصوصی سازی کار خواهد کرد. مهندسی سیاسی که در مسائل اقتصادی تبحر دارد هم از اعضای هیأت مدیره ما خواهد بود و آقای خواجه وند که از وکلای زبردست است به مسائل حقوقی رسیدگی می کند. آقای مونسان هم که از مدیران خوب کشورمان هستند در رابطه با مسائل اقتصادی کار خواهد کرد و آقای کاظم پور هم در مسائل عمرانی فعالیت می کند. این تیم هیأت مدیره ترکیبی از کارهای فنی و اقتصادی را انجام خواهد داد و امیدوارم در این زمان کم که یک سال است بتوانیم مهم ترین موضوع که همان اصلاح ساختار بودجه ای باشگاه است را ترمیم کنیم و بتوانیم یک سوم بدهی های سال های گذشته را بپردازیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید جای کمیته فنی در این باشگاه خالی است، اظهار داشت: من هم اعتقاد دارم که کمیته فنی برای باشگاه لازم است چرا که همیشه چند فکر بهتر از یک فکر کار می کند و باید این موضوع در تیم های پایه و بزرگسال ما لحاظ شود تا اگر قرار است بازیکنی به ما اضافه شود و یا از ما کم شود این شورا درباره اش تصمیم گیری کند و هر کس شرح وظایفش را بداند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا در آسیا هم افتخارآفرینی کنیم و برنامه کوتاه مدت ما در حال حاضر صعود از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا است و قدم بعدی ما این است که هواداران را به استادیوم بکشیم و ارتباط خوبی میان باشگاه و هواداران برقرار شود و همینطور بتوانیم از افراد نخبه و پیشکسوت استفاده کنیم.

استیلی ادامه داد: هر کدام از اعضای هیأت مدیره را که من می شناسم و سایر عزیزانی که من با آنان آشنایی ندارم می دانم برای خدمت صادقانه به پرسپولیس هر چه در توان دارند عرضه می کنند تا در این یک سال که زمان کمی است بتوانیم ساختار خوبی ایجاد کنیم. امروز هم اولین جلسه هیأت مدیره ساعت ۱۱ در وزارت ورزش تشکیل می شود تا بتوانیم شرایط باشگاه مان را روز به روز بهتر کنیم چرا که وزارت ورزش دیگر به پرسپولیس و استقلال منابع مالی نمی دهد و از طریق اسپانسر و اعضای هیأت مدیره باید درآمدزایی کند اما مطئمن باشید که پرسپولیس امسال بدهکار نمی شود و یک سوم بدهی های گذشته را پرداخت می کند.

وی در پایان گفت: تلاش می کنیم هرچه زودتر مدیرعامل انتخاب شود چرا که زمان زیادی نداریم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار