|
|
کدخبر: ۱۶۶۶۳۷

پرسپولیس جدید کار خود را شروع نکرده با مشکلاتی روبرو شده و به نظر می رسد اختلافات درهیأت مدیره معرفی شده بروز کرده است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که از روز های قبل می شنیدیم، شخص محمد پوستی قصد ندارد در هیأت مدیره پرسپولیس حاضر باشد امروز اخباری درباره کنار گذاشته شدن او مطرح شد، خبری که در آن از " سیاسی " نام برده شد. این امر نشان می داد مشکلاتی در این مجموعه وجود دارد. حالا که هیات مدیره معرفی شده است، اخبار جدیدی به گوش می رسد. این اخبار حکایت از اختلاف نظر بر سر انتخاب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل دارد.

در گزینه اصلی برای ریاست هیات مدیره مونسان و سیاسی هستند، هر دوی آنها توسط پوستی معرفی شده اند، برای مدیر عاملی تکلیف معلوم نیست. در هیات مدیره نامی از رحیمی مدیرعامل سابق سپاهان دیده نمی شود، ولی مدیرعامل لزوماً نباید عضو هیات مدیره باشد. از سوی دیگر اگر تعداد اعضا از هفت نفر بیشتر باشد برای ثبت رسمی با توجه به عدم تطابق با اساسنامه به مشکل می خورد.

** پروین تماسهای خادم را جواب نداد

علی پروین در باشگاه حاضر شد تا مدارک و اسناد را آماده تحویل به مدیر عامل بعدی کند، این درحالی است که منابع رسمی و غیر رسمی می گویند امیررضا خادم تلاش داشت با علی پروین برای حضور در هیات مدیره مذاکره کند. در این باره حتی شنیدیم که علی پروین بعد از یکبار گفتگو تماسهای خادم را بی پاسخ گذاشت.

گفته می شود، علی پروین قصد دارد بعد از ترک پرسپولیس، با خاطر آسوده مصاحبه های ویژه خود درباره وزارت ورزش را آغاز کند.

** اولین چک آماده نقد شدن است

وزارت ورزش و جوانان از کسی که اداره امور پرسپولیس را برعهده می گیرد، تضمین های مالی سفت و سختی خواسته بود و این موارد اخذ شده است تا چنانچه در میانه راه مشکل یا چالشی به وجود آمد با استفاده از این تضمین ها منابع مالی مورد نیاز تیم فراهم شود.

جدای از این مطلب گفته می شود، وزارت ورزش برای شروع کار، چکی را از متقاضی برند که گفته می شود محمد پوستی است اخذ کرده بود که نقد شد.

گفته می شود مبلغ این چک نزدیک به چهار میلیارد تومان است، همچنین چک دیگری با مبلغ بیشتر هم در اختیار است که بانک صادر کننده آن را تأییدکرده است.

گویا این چک به محض امضای نهایی قرارداد قابلیت نقد شدن دارد و قرار است پرسپولیس به واسطه آن، ضمن پرداخت بخشی از بدهی ها به اعضای تیم، آماده ورود به بازار نقل و انتقالات شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار