|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۰۵

در گفت وگو با فارس

سرمربی تیم ملی بزرگسالان هندبال بانوان گفت: نامه جمعی از پیشکسوتان هندبال به وزیر ورزش را امضا کرده ام، اما با برخی از مفاد آن مخالف هستم.

مریم کریمیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس،درمورد نامه جمعی از پیشکسوتان به وزیر ورزش و گلایه از مدیریت فدراسیون هندبالاظهار داشت: من نامه گلایه آمیز هندبالی ها به وزیر ورزش را دیده ام و کاملاً در جریان آن هستم، اما موضوع این است که پیش از این قرار شده بود تا اگر یکی از پیشکسوتان برای امضای نامه در دسترس نبود فرد دیگری نامه را به جای وی امضا کند.

وی ادامه داد: من این نامه را دیده ام و آن را تایید می کنم، اما با برخی مفاد نامه موافق نیستم؛ به هر حال من در حال حاضر سرمربی تیم ملی هندبال هستم و اگر حرفی می زنم تنها برای این است که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حداقل به همان اندازه که به سایر رشته ها توجه می کنند به هندبال هم توجه کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: هندبال هم مانند بسیاری از رشته های دیگر مشکلاتی دارد که من فکر می کنم این مشکلات را باید درون خانواده هندبال حل کنیم. بازهم تاکید می کنم که در جریان نامه و امضاهای آن هستم، اما با برخی بخش های نامه مخالفت دارم. امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به هندبال داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش نام ایران را سر زبان ها بیندازیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار