|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۰۹

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از پیروزی تیمش برابر والنسیا گفت که مردانش تا پایان فصل یک روز هم نمی توانند نفس راحتی بکشند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته(یکشنبه) در سی وپنجمین بازی این فصل خود در لالیگا موفق شد میزبان خود والنسیا را در ورزشگاه مستایا با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول رده بندی تثبت کند. با این پیروزی اتلتیکومادرید حاشیه امنیت چهار امتیازی خود را در صدر جدول در فاصله سه هفته به پایان لیگ حفظ کرد تا بیش از پیش به عنوان قهرمانی نزدیک شود.

دیه گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو پس از بازی به خبرنگاران گفت: برابر یک حریف بسیار مهم، حریفی که بازی زیبایی را ارائه کرد و با نگرش کسب پیروزی به میدان آمده بود، توانستیم به یک پیروزی باارزش دست پیدا کنیم. در طول بازی عملکرد ما به تدریج بهتر و بهتر شد و در نیمه دوم موقعیت هایی برای شوتزنی داشتیم اما این کار را نکردیم و با ترس از فرو ریختن حاشیه امنیت یک گله خود، به بازی ادامه دادیم. بازی مهمی بود و تیم نتیجه خوبی در آن گرفت.

سیمئونه افزود: وضعیت لیگ باعثشده است که تمام بازی های ما بسیار سخت شده و انرژی زیادی از بازیکنان گرفته شود. ما دو تیم قدرتمند را پشت سر خود می بینیم، تیم هایی که قصد دارند تمام بازی های پیش روی خود را ببرند. به همین جهت ما نمی توانیم آسوده خاطر باشیم، حتی برای یک روز. از حالا ما به بازی بعدی خود برابر چلسی در لیگ قهرمانان تمرکز می کنیم.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره بازی با آبی پوشان لندن هم تصریح کرد: بازی های لیگ به هیچ عنوان قابل مقایسه با بازی های لیگ قهرمانان اروپا نیستند. چلسی تیم قدرتمندی دارد، آنقدر که حتی با ذخیره هایش هم می تواند بازی را ببرد. حریف ما تیم پرقدرتی است که مسلماً کار ما را برای کسب پیروزی سخت می کند.

تیم های اتلتیکومادرید و چلسی چهارشنبه این هفته در شرایطی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر می روند که نتیجه جدال رفت آنها در ورزشگاه ویسنته کالدرون تساوی بدون گل بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار