|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۱۶

سطح کیفی مسابقات انتخابی رضایت بخش بود

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون ووشو گفت: از تیم های چین، روسیه و مصر دعوت کرده ایم تا ضمن حضور در ایران با تیم ساندای کشورمان تمرینات مشترکی را برگزار کنند.

مهدی علی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: هدف ما بالا بردن سطح کیفی کار ملی پوشان است نه مسافرت به همین دلیل از تیم های روسیه، مصر و چین دعوت کردیم تا به ایران بیایند و با تیم ما تمرین کنند.

وی افزود: تا کنون چینی ها جواب قطعی داده اند و به تهران خواهند آمد و ۲ تیم دیگر نیز موافقت ابتدایی شان را اعلام کرده اند. در تهران فضا و امکانات برای تمرین مناسب است و به همین دلیل فعالیت های آماده سازی را در پایتخت متمرکز کرده ایم. البته شاید برای تفریح و بالا بردن روحیه نفرات آنها را به شهرهای دیگر نیز اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون ووشو عنوان کرد: مبارزات انتخابی در دور دوم هم به خوبی و با کیفیت خوبی برگزار شد، البته ۳ دور دیگر از این مبارزات باقی است اما به هرحال از سطح فنی دور دوم رضایت داشتیم. ورزشکاران با اینکه هنوز تا رسیدن به اوج آمادگی فاصله دارند اما خوب و با قدرت مقابل هم ایستادند و مبارزات نفس گیری را به نمایش گذاشتند.

علی نژاد خاطرنشان کرد: برای تیم تالو دیگر انتخابی نخواهیم داشت و نفرات اعزامی به بازی های آسیایی با تشخیص کادر فنی انتخاب خواهند شد، البته در تاریخ ۱۷ فروردین یک دور انتخابی در این رشته برگزار شد و تقریبا شیرازه تیم نیز مشخص است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار