|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۵۳

خبرگزاری تسنیم: اشتباه وزارت ورزش و جوانان باعثشد که عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کند!

به گزارشخبرگزاری تسنیم، وزارت نفت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که حسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در هیئت عامل اوپک، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نشده است.

در این اطلاعیه آمده است:

حضورحسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در هیئت عامل اوپک در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که در حکم منتشره از سوی وزارت ورزش در برخی رسانه ها اعلام شده صحت ندارد و نام عضو محترم هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس محمد ابراهیم است که بر اثر لغزش تایپی در حکم وزارت ورزش چنین آمده است!

پس از این سایت وزارت ورزش و جوانان هم اصلاحیه زیر را روی خروجی خود قرار داد:

بدین وسیله خبر درج شده در پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با " عنوان اعضای هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب شدند " نام " محمد ابراهیم کاظم پور " به اشتباه " حسین کاظم پور " اعلام شده که بدین وسیله اصلاح می شود.

محمد ابراهیم کاظم پور روز گذشته طی حکمی از سوی دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب شد.

وی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است که سوابق مدیریتی متعددی دارد از جمله می توان مدیرعاملی و ریاست هیئت مدیره تولید مسکن بنیاد مستضعفان، مدیرعاملی شرکت بین المللی توسعه ساختمان، مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره هولدینگ بهمن اشاره کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار