|
|
کدخبر: ۱۶۶۷۵۹

نامی از بازیکن دوپینگی نبردم

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته فوتسال گفت: در اردوهای ازبکستان و روسیه به هیچ عنوان توهینی به کشاورز نشده است.

رضا افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: از جانب من خبری منتشر شده که درباره دوپینگ مهدی جاوید صحبت کرده ام اما می خواهم از طریقخبرگزاری تسنیم، اعلام کنم که به هیچ عنوان نامی از بازیکن دوپینگی فوتسال نبرده ام و بیان نام بازیکن پیش از اثبات موضوع عملی غیر قانونی و البته خلاف اخلاق است.

وی افزود: من تنها اعلام کردم در چنین مواقعی بازیکنی که با اتهام دوپینگ روبرو شده باید مستندات خود را در مورد اینکه دوپینگ انجام نداده ارائه دهد و اگر بتواند اثبات کند عملش دوپینگ نبوده تبرئه خواهد شد. دقیقا به همین دلیل است که بردن نام بازیکن صحیح نیست.

رئیس کمیته فوتسال درباره وضعیت محمد کشاورز تصریح کرد: در طول اردوهای ازبکستان و روسیه به هیچ عنوان توهینی به کشاورز نشده و برعکس خسوس از او بعنوان وفادارترین بازیکن تیم ایران یاد کرد. من هم کشاورز را بازیکنی با اخلاق می دانم. این بازیکن به دلیل مصدومیت در سفر به ویتنام با ما نخواهد بود اما به طور یقین او در آینده به تیم ملی فوتسال کمک خواهد کرد.

افتخاری خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال با هدف کسب عنوان قهرمانی به ویتنام می رود، بهترین نفرات و امکانات را فراهم کردیم و البته اگر امکانش بود بازیکنان دیگری را هم با خود می بردیم این موضوع پتانسیل بالای فوتسال ما را نشان می دهد که در انتخاب بازیکنان همواره با کار دشواری روبرو هستیم.

وی ادامه داد: هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم اما به توانایی بازیکنان خودمان ایمان داریم و هدفی جز قهرمانی در ویتنام نداریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار