|
|
کدخبر: ۱۶۶۸۷۷

کار و ایده های کریمی در تیم ما جواب داد

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اعتقاد دارد فصل آینده فصل طلایی این تیم خواهد بود.

مهدی رجب زاده در خصوص شرایط قراردادش با باشگاه ذوب آهن به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: من یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم، بنابراین باید به قراردادم پایبند باشم و با تمام وجود برای تیمم و موفقیش کار کنم.

بازیکن باتجربه ذوب آهن در خصوص انتخاب سرمربی این تیم برای فصل آینده گفت: مطمئناً مدیریت و هیئت مدیره در خصوص انتخاب سرمربی تیم تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد اما صرفنظر از این مسئله به نظرم فیروز کریمی در تیم ما خوب کار کرد و اگر لیگ سه چهار هفته دیگر هم ادامه پیدا می کرد، در دیدارهای باقیمانده نیز پیروز می شدیم. در واقع کار فیروز کریمی و ایده هایش در تیم ما جواب داد و نتیجه بخش بود.

«ادامه حضور فیروز کریمی در ذوب آهن آینده بازیکنی باتجربه چون رجب زاده را در این تیم به خطر نخواهد انداخت؟»، رجب زاده در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: کریمی از جمله مربیانی است که به سن و سال اهمیت نمی دهد و گاهی اوقات دیده شده است حتی با بازیکنانی سن و سالدار هم کار کرده و باعثاحیای آنها شده است.

وی امیدوارانه از آینده ذوب آهن یاد کرد و گفت: ما دو فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و بر تمامی مشکلات غلبه کردیم. حالا زمان کافی داریم تا با قدرت در لیگ آینده شرکت کنیم. در باشگاه ذوب آهن مدیران کاربلدی حضور دارند که به خوبی می توانند تیم را تجهیز کرده و هدایت کنند. به عقیده من تیم ما تشنه موفقیت و پیروزی است و فصلی طلایی را پیش رو خواهد داشت.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در خاتمه تصریح کرد: برای دیگر تیم ها کری نمی خوانم اما با توجه به بستر موفقیتی که برای تیم ما مهیا شده می گویم شرایط برای شکوفا شدن تیم ذوب آهن و موفقیش مهیاست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار