|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۲۴

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حضور پروین در لیست هیات مدیره می توانست به محوریت فنی کمک کند، وظیفه استیلی و زادمهر درقبال پیشکسوتان بسیارسنگین تر است.

حسین عبدی درگفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: افرادی که به عنوان هیات مدیره جدید در باشگاه پرسپولیس انتخاب شده اند برای اهالی فوتبال ناشناخته اند و ما تنها درباره استیلی و زادمهر اطلاع داریم که کارنامه این دو نفر نیز برای اهالی فوتبال شناخته شده است و باید ببینیم که چگونه عمل خواهندکرد.

وی ادامه داد: بهتر بود پروین در این لیست حضور داشت، زیرا وی می توانست محوریت پیشکسوتی و فنی را در باشگاه حفظ کند.

عبدی افزود: استیلی و زادمهر به عنوان نماینده پیشکسوتان در باشگاه وظیفه سنگینی دارند و باید این محوریت را حفظ کنند.

وی درباره احتمال مدیر عاملی دادکان یا رحیمی اظهار کرد: هردو این آقایان افراد مناسبی هستند ولی از لحاظ سابقه و تجربه فوتبالی معتقدم دادکان بهتر بتواند کارکند. وی به دلیل تجربه ای که در پرسپولیس داشته است با ساختار آن آشنا است.

عبدی درباره دخالت های وزارت ورزش درانتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع جدیدی نیست و به دلیل استرس های ایجاد شده و حساس شدن موضوع باشگاه پرسپولیس به طور حتم مدیرعامل مطلوب و مورداعتماد وزارت خانه را انتخاب خواهندکرد.

وی درادامه با توجه به عدم حضور چهره های سیاسی در لیست جدید هیات مدیره پرسپولیس عنوان کرد: درگذشته افرادی می آمدند به باشگاه که بتوانند پله ای برای جایگاه اجتماعی و سیاسی خود در آینده ایجاد کنند.

وی افزود: وجود این افراد در گذشته گایه مثمر ثمر بودولی بیشتر مدیر عامل تک محوری تمام مسئولیت ها را به دوش می کشید.

وی در پایان بیان کرد: افرادی که انتخاب می شوند باید بتوانند کارآیی لازم را داشته باشند وبا عملکرد مناسب انتظارات را برآورده سازند. امیدوارم بدون در نظر گرفتن رابطه و ارتباط از اصلح ترین افراد برای پیشرفت پرسپولیس بیایند و از هر کسی درجایگاه خودش استفاده کنند و فقط مدیریت هزینه نکنند و از منابع انسانی هم به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار