|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۶۰

سرپرست تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس تقریبا ۷۰ درصد با مقررات بین المللی فیفا مطابقت دارد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: بر اساس قانون فیفا اعضای هیات مدیره و مدیر عامل یک باشگاه باید افراد اقتصادی، تجاری و بازرگانی باشند که افراد سیاسی هم در برخی از کشورها به لیست هیات مدیره اضافه شوند.

نصیر زاده در ادامه اظهار داشت: ترکیب فعلی اعضای هیات مدیره پرسپولیس، به جز دو نفر ورزشی و یک نفر حقوقدان، درست است.

وی بیان کرد: برخی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نیز دارای سوابق اقتصادی، تجاری و بازرگانی هستند و برای باشگاه پرسپولیس مناسب هستند.

نصیرزاده تصریح کرد: البته در دنیا نیز افراد اقتصادی، تجاری و بازرگانی نیز فوتبال را اداره می کنند، جالب اینکه معمولاً افراد ورزشی در این ترکیب نیستند.

سرپرست تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال بیان کرد: بر خلاف تصور عموم افراد ورزشی در هیئت مدیره نیستند چون باید ادامه کار باشگاه را تضمین کنند.

وی بیان کرد: اعضای هیئت مدیره پرسپولیس به جز دو نفر ورزشی و یک نفر حقوقدان کاملاً درست انتخاب شدند. فرد حقوقدان می تواند مشاور نه عضو هیئت مدیره شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از سایت ها بر خلاف آنچه درباره اعضای هیئت مدیره پرسپولیس گفتم تیتری مورد علاقه خود را زده بود، در حالی که چند بار به خبرنگار این سایت تذکر دادم که از تیتر منفی در این گفتگو استفاده نکند. متأسفانه امانتداری نکرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار