|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۸۳

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر از ۱۹ بازیکن برای حضور در مرحله چهارم اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر از ۱۱ تا ۱۸ اریبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر از ۱۹ بازیکن برای حضور در این اردو دعوت کرد که دو بازیکن از اردوی قبلی حذف و یک بازیکن از متین ورامین به آن اضافه شده است.

فاطمه زاده عبداله، فاطمه امینی، فاطمه حامدی نسب، فاطمه صولتی، مهشاد بزرگ، شکیلات صدری رجبی و شمین فتح الهی از تهران، مه تا یحیی پور و اسما ملایی از البرز، هنگامه همرنگ، نگین شیرتری و سوگند حق پرست از گیلان، شکیلا عرب عامری از گلستان، سارا نظری از فارس، زهرا هاشمی و سوگند سلیم از اصفهان، فاطمه سلگی از لرستان، ریحانه موسوی و پگاه آشتی بر از خراسان رضوی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان دختر هستند.

راحله آرا به عنوان مربی، سارا حیدرزاده(بدنساز) و سمیرا روزبهانی به عنوان سرپرست بازیکنان و میترا شبعانیان سرمربی این تیم را در این اردو همراهی می کنند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا ۲۰۱۴ از ۲۸ تیرماه در چین تایپه آغاز و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار