|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۸۰

شاید بدهی های گذشته را پرداخت کنیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس بودجه مان برای فصل جدید بازیکن جذب خواهیم کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، حمید استیلی قبل از جلسه امروز هیأت مدیره در باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما باز هم معتقدیم افرادی که در هیأت مدیره هستند با توجه به زمانی که داریم قطعا می توانند تأثیر زیادی در باشگاه داشته باشند. باور کنید این افراد گذشت و فداکاری کردند و به این هیأت مدیره آمدند و حتی نفرات گذشته نیز که در این باشگاه زحمت کشیدند بسیار پرتلاش بودند. ما بیشتر برنامه هایمان روی کارهای اقتصادی و فرهنگی ورزشی است.

وی افزود: مهندس رحیمی یکی از مدیران کار بلد و قدیمی است و ایشان باید مصوبات هیأت مدیره را به عنوان مدیرعامل اجرا کند. ما همه باید کمک کنیم تا به یک هدف یعنی موفقیت برسیم. هیأت مدیره بر روی همدلی و همکاری تأکید زیادی دارد شاید این همکاری امسال برای پرسپولیس خوب باشد و شاید بدهی های گذشته را نیز بتوانیم پرداخت کنیم.

وی در خصوص روشن شدن کادر فنی پرسپولیس با توجه به قرارداد ۳ ساله دایی گفت: قطعا ما پس از جلسه صبح سریعا جلسه دوم را برگزار کردیم تا زمان را از دست ندهیم. ما در این جلسه باید در مورد طلب و بدهی بازیکنان که زحمت کشیده اند، کادر فنی که جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم تقدیر و تشکر کنم. ما در طول فصل گذشته سهمیه آسیا را گرفتیم.

وی افزود: پس از صحبت هایی که در مورد کادر فنی انجام می دهیم تا این مسائل حل شود سعی می کنیم خواسته های آنها را اجرایی کنیم تا در لیگ، جام حذفی آسیا در فصل آینده بتوانیم به هدف هایمان برسیم.

استیلی ادامه داد: شاید بعد از جلسه خبرهایی شود اما الان نمی توانم قول بدهم. ما امروز در مورد تیم، باشگاه و شناخت از یکدیگر جلسه خواهیم داشت و سعی می کنیم از ساختار باشگاه شناخت پیدا کنیم. ما باید در مورد درآمدها و هزینه ها بیشتر بحثکنیم تا در برابر بودجه ای که داریم برنامه ریزی کنیم و به مشکل نخوریم. بودجه را قطعا ما برآورد خواهیم کرد تا ببینیم چطور می توانیم بازیکن بگیریم.

استیلی در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما این است که پرسپولیس موفق شود و به همین دلیل ما سعی کردیم جلسه فوری را تشکیل دهیم تا پرسپولیس به جایگاه اصلی اش برگردد. هواداران بای کنار ما باشند. احساس تنهایی نکنیم تا یک ساختار خوب داشته باشیم. امروز فقط در خدمت هیأت مدیره هستیم و انشاء الله بعد در خدمت دایی خواهیم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار