|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۸۱

امیدوارم روزهای خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد

خبرگزاری تسنیم: عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آینده روشنی را برای این باشگاه پیش بینی کرد.

محمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با وسواسی که وزارت ورزش و جوانان به خرج داد حتماً افرادی که انتخاب شدند می توانند کمک حال پرسپولیس باشند. این ترکیب می تواند مشکلات و معضلات پرسپولیس را مرتفع کند. افرادی که انتخاب شدند همگی از افراد توانمند در عرصه مدیریتی هستند و می توانند به پرسپولیس کمک کنند. با این شرایط آینده روشنی را برای پرسپولیس پیش بینی می کنم.

وی در خصوصی که انتقاداتی که به هیئت مدیره جدید پرسپولیس وارد می شود، اظهار داشت: در تمام دنیا مدیران باشگاهی و اعضای هیئت مدیره باشگاه ها فوتبالیست نبوده اند. اعضای هیئت مدیره باید توان اقتصادی و اجرایی داشته باشند نه اینکه به زمین بروند یا ترکیب بچینند!

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وقتی انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس این همه به طول انجامیده حتماً مسئولان وزارت ورزش می خواستند بهترین ها را انتخاب کنند. من امیدوارم روزهای خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد تا شاهد پیروزی های متعدد این تیم باشیم.

جمشیدی ضمن بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان بار سنگینی از روی دوش آنها برداشته، در پاسخ به این سؤال که اگر مجدداً پیشنهاد هیئت مدیره پرسپولیس به او شود، می پذیرد یا نه، عنوان کرد: قبول نمی کنم، چون پس از مدت ها شب گذشته راحت خوابیدم. احساس می کنم آدم های دیگری هستند که می توانند بیشتر کمک کنند.

وی تصریح کرد: منصور پورحیدری حرف قشنگی زد که برخی ها فقط به فکر پُر کردن صندلی هستند. احساسم این است که از ما بهتر و قوی تر وجود داشت که می توانستند به پرسپولیس کمک کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار