|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۰۱

بازیکنان حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی از رضایت کارلوس کی روش درقبال اجرای برنامه های خود در ژوهانسبورگ خبر دادند.

به گزارشخبرگزاری فارس، بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی، ملی پوشان صبح امروز تمرینات بدن سازی خود را از سر گرفتند و بعدازظهر هم در مجموعه ورزشی «مودر فونتین» تمرینات تاکتیکی خود را ادامه خواهند داد.

احمد آل نعمه، بازیکن تیم نفت تهران با تأکید بر رضایت کی روش از تمرینات تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از این اردو راضی است و بازیکنان نیز بسیار سرحال تمرین می کنند.

آل نعمه همچنین با اشاره به اینکه کی روش بر روی تمرکز بازیکنان هنگام کارهای تاکتیکی و تکنیکی و تمرین های بدنسازی آنها تاکید زیادی دارد، افزود: رسیدن به هماهنگی در تمرین های تاکتیکی تیم ملی، هدفی است که کی روش آن را دنبال می کند.

همچنین سوشا مکانی، دروازه بان باشگاه فولاد نیز در این خصوص به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: از زمانی که تعداد بازیکنان تیم ملی به حد نصاب رسیده، دست کادر فنی هم برای اجرای تمرین های تاکتیکی در زمین باز شده است.

با اضافه شدن ۲ بازیکن تیم سپاهان به اردوی آفریقای جنوبی، هم اکنون ملی پوشان تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را در ژوهانسبورگ دنبال می کنند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار