|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۰۲

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سلسائو اعتراف کرد همه چیز برای او و مردانش فراهم شده است تا در خانه ششمین قهرمانی خود در جام جهانی را تجربه کنند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، لوئیز فلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل ادعا کرد تیم تحت هدایت او امسال می تواند در خانه جشن قهرمانی در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ را برپا کند.

اسکولاری که ۴۵ روز دیگر شاگردانش باید دیدار افتتاحیه جام جهانی را برگزار کنند، اظهار داشت: این جام، جام ماست و از نظر فنی همه شرایط برای قهرمانی برزیل در این دوره از جام جهانی فراهم شده است. بازی در خانه امتیاز بزرگی است که تیم ملی برزیل از آن بهره می برد. این امتیاز به نظر من مانند داشتن یک یار اضافه در زمین بازی است.

اسکولاری در پاسخ به این سؤال که آیا بازی در خانه روی بازیکنان او فشار نخواهد آورد، تصریح کرد: بازیکنان برزیل جوان هستند و به عقیده من به راحتی می توانند در خانه فشار انتظارات را تحمل کنند. به نظر من بازی در خانه برای ما یک امتیاز است و از این بابت خوشحالم.

وی درباره فشاری که روی او به عنوان سرمربی پرافتخارترین تیم ملی دنیا وجود دارد نیز خاطرنشان کرد: سرمربیگری تیم ملی برزیل نه تنها روی من هیچ فشاری نمی آورد بلکه چالشی فوق العاده است.

سرمربی سلسائو بار دیگر اعلام کرد که ۲۱ نفر از ۲۳ بازیکنی که قرار است در جام جهانی برای تیم ملی برزیل بازی کنند را انتخاب کرده است. وی گفت: به دنبال دو بازیکن مصمم و با انگیزه دیگر هستم. در حال ارزیابی شرایط بازیکنان هستم و اولویتم با آنهایی است که تجربه بازی های بین المللی شان بیشتر است.

تیم ملی برزیل در گروه نخست جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های ملی مکزیک، کرواسی و کامرون رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار