|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۰۹

همه ما منتظر تصمیمات رحیمی هستیم

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد، فسخ قرارداد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه باید براساس قوانین باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، بهروز منتقمی در حاشیه جلسه بعد ازظهر امروز(دوشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه گفت: واقعاً از شما خبرنگاران که به این اندازه به مسائل فوتبال ایران علاقمند هستید و اخبار را پیگیری می کنید تشکر می کنم. کار شما جای تقدیر دارد.

وی در خصوص اینکه آیا با حضور علیرضا رحیمی باز هم قائم مقام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، اظهار داشت: من پیش از حضور آقای رحیمی قائم مقام پرسپولیس بودم و سعی کردم همه ماموریت هایم را انجام دهم، حالا هم که ایشان آمده فعلاً همان ماموریت ها را دارم تا ببینم چه می شود. ضمناً باید تاکید کنم که با آقای رحیمی رفاقت و دوستی دیرینه ای دارم و خوشحالم که مدیری باسابقه به پرسپولیس آمده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: فعلاً یکی از مسائلی که باید در خصوص آن صحبت شود بحثحق دادرسی فیفا در دو پرونده باشگاه پرسپولیس است که باید این پول ها را حتماً پرداخت کنیم. قرار شده فردا صبح تا ظهر جلسه ای برگزار و برای پرداخت این مبلغ تصمیمات لازم اتخاذ شود. همچنین دو حکم قضایی برای تجدیدنظر داریم که باید انجام شود در بقیه موارد هم من حتی اگر قائم مقام نباشم به عنوان یکی از مدیران وزارت ورزش به پرسپولیس کمک خواهم کرد.

منتقمی تصریح کرد: با حضور هیئت مدیره و مدیرعامل جدید فعلاً همه پرسنل و کارکنان سر کار خود هستند و باید مدیرعامل تصمیم بگیرد که چه کسی در چه مسندی فعالیت کند. همه ما منتظر تصمیمات آقای رحیمی هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص بدهی ها و موضوعات مختلف باید هیئت مدیره و مدیرعامل تصمیم گیری کنند، درباره شایعاتی که در مورد محمد رویانیان وجود دارد عنوان کرد: آقای رویانیان هیچ مشکلی ندارد و ما همیشه با هم در ارتباط هستیم. اتفاقاً ایشان هفته گذشته دو بار به باشگاه پرسپولیس آمدند و در دو روز گذشته با پروین جلساتی را داشتند. در کل ارتباط رویانیان با باشگاه پرسپولیس قطع نشده است. نمی دانم چطور می گویند برای او مشکلاتی به وجود آمده است. برای ثابت کردن این مسئله کافی است به خانه و یا محل کار او سر بزنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نباید زحمات رویانیان در این باشگاه را کتمان کرد، گفت: پروین هم در مدتی که در باشگاه بود زحمات فراوانی کشید. واقعاً دیدگاه ها و روحیه مرامی و معرفتی او بسیار جالب بود و جای تشکر دارد اما این رفتن ها وجود دارد و برای همه است. حتی اعضای جدید باشگاه پرسپولیس هم باید این موضوع را مدنظر داشته باشند. مهم این است که انسان اثرگذار باشد.

منتقمی در خصوص سرنوشت کادر فنی پرسپولیس و بخصوص علی دایی اظهار داشت: این موضوعات نیاز به جلسه و تصمیمات هیئت مدیره دارد و باید آنها تصمیم گیرنده باشند هرچند از نظر حقوقی قرارداد سه ساله ای را باشگاه با علی دایی امضا کرده و این مسئله ثبت شده است. قطعاً برای هر کاری باید قوانین را در نظر داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد قرارداد دایی فسخ شود، تاکید کرد: اگر قرارداد دایی فسخ شود باید طبق قانون و مقررات سازمان لیگ این کار انجام بگیرد و اگر هم نشد ادامه همکاری شاید با تفاهمات جدیدی همراه شود. هر چه هست باید منتظر تصمیم هیئت مدیره و مدیرعامل باشیم. علی دایی مثل علی پروین افتخار فوتبال ماست و باید این مسئله با تدبیر و مدیریت حل و فصل شود. هرچند بعضی وقت ها نظر شخصی در میان است اما مدیرعامل باید مصوبات هیئت مدیره را اجرا کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در جلسه هیئت مدیره حضور نداشته است عنوان کرد: کسی چیز خاصی به من نگفت و من کار خود را انجام می دهم، ضمن اینکه این ترکیب هیئت مدیره تازه روی کار آمده و باید کمی به آنها زمان داد.

منتقمی در پایان اعلام کرد که به هیچ عنوان در جریان سرنوشت سعید شیرینی قرار ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار