|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۲۳

هواداران پرسپولیس باید نگران برد و باخت تیم شان باشند نه مسائل مالی

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلی میان من و دایی وجود ندارد.

به گزارشخبرگزاری فارس، علیرضا رحیمی در مورد قرارداد علی دایی با پرسپولیس گفت: او با ما قرارداد دارد و مربی ماست. من هم با او جلسه ای خواهم گذاشت تا ببینم خواسته های او از مدیرعامل جدید چیست. من و دایی با هم هماهنگی هستیم و مشکلی با هم نداریم. دایی با ما قرارداد دارد و مربی ماست.

وی در مورد بدهی های باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئن باشید هر چه سریعتر بدهی ها را خواهیم پرداخت و این کار را انجام خواهیم داد. فردا هم قرار شد مدارک خلعتبری را بررسی کنیم تا ضرب الاجل مشکل او را هم برطرف نماییم.

رحیمی در مورد اینکه اگر با دایی به توافق مالی نرسید آیا احتمال دارد قرارداد او را فسخ کنید، ادامه داد: چرا قرارداد او را فسخ کنیم؟ این چه بحثی است که شما مطرح می کنید؟ ما با دایی مشکل مالی نداریم و او ما را روسفید می کند. دایی پرسپولیس را دوست دارد و من او را می شناسم که این حرف را می زنم.

وی در مورد زمانی که مدیرعامل سپاهان بود و با مسئولان باشگاه پرسپولیس درگیری های لفظی داشت، اظهار کرد: درباره آب های آلوده اگر بخواهید صحبت کنید که باید بگویم آن بحثدر برنامه ۹۰ تمام شد و مشکلی هم وجود ندارد و تمام صحبت های من را می توانید در آرشیو برنامه ۹۰ ببینید که من همان جا به رویانیان گفتم که سپاهان و پرسپولیس از مکتب شاهین هستند و ما با هم دوست هستیم. حتی زمانی هم که سپاهان بودم بارها اعلام کردم که استقلال و پرسپولیس سرمایه های فوتبال کشورمان هستند.

رحیمی درباره اینکه آیا هواداران سپاهان از اینکه او مدیرعامل پرسپولیس شده، اظهار داشت: چرا باید ناراحت باشم. مگر من در کشور دیگری فعالیت می کنم که ناراحت شوم. من در کشور خودم هستم و در ایران فعالیت می کنم.

وی در مورد حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان در لیگی که گذشت تحت فشار بودند و اذیت شدند و ما باید هر چه سریعتر این مشکل مالی را حل کنیم و تصمیم داریم که از طریق حقوقی هم روی این مسائل کار کنیم. ۲۰ سال است که طرفداران استقلال و پرسپولیس نگران مسائل مالی باشگاه محبوب شان هستند و الان ما باید روی پای خودمان بایستیم و هواداران پرسپولیس فقط باید نگران برد و باخت تیم شان باشند نه نگران مسائل مالی.

رحیمی در مورد جلسه با علی دایی هم گفت: سعی می کنیم امروز و فردا با دایی جلسه خوبی برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: پنجشنبه جلسه ای در باشگاه داریم و من باید گزارشی ارائه کنم که بخشی از آن هم همین موضوع است اما بدانید که دایی و رحیمی با هم مشکلی ندارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار