|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۳۷

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد به ماندن علی دایی در کادر فنی این تیم اصرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، حمید استیلی بعد از جلسه هیئت مدیره باشگاه اظهار داشت: در دو سه روز آینده موضوعات مختلفی از جمله قرارداد بازیکنان، علی دایی، مشکل خلعتبری و مشکل وینگادا را بررسی خواهیم کرد اما اولویت ما وضعیت وینگاداست.

وی افزود: در نامه ای که برای باشگاه پرسپولیس آمده خطر کسر امتیاز مطرح شده و ما دو سه روز بیشتر وقت نداریم که بدهی خود را پرداخت کنیم. بنابراین با نظر هیئت مدیره تا فردا(سه شنبه) مطالبات وینگادا را پرداخت خواهیم کرد که این مشکل برطرف شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نظرش برای ادامه کار با علی دایی خاطرنشان کرد: من اولین نفری بودم که اصرار داشتم دایی در تیم بماند تا از توانایی های او بیشتر استفاده کنیم.

استیلی با رد این مطلب که سلیمی و سیاسی به دلیل آشنایی با او در میان اعضای هیئت مدیره قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: من چنین قدرتی ندارم. سلیمی استاد دانشگاه است و دکترای مدیریت خصوصی سازی دارد. او در دانشگاه تدریس می کند و از همانجا با وزیر ورزش ارتباط دارد. سیاسی هم همین شرایط را دارد و من در انتخاب او نیز به مانند سلیمی نقشی نداشتم. آنها انتخاب خود وزارت ورزش بودند.

وی در واکنش به اظهارات حمید جاسمیان هم یادآور شد: آقای جاسمیان بزرگ ماست و هر آنچه بگوید قبول می کنیم.

استیلی با اعلام اینکه محمد زادمهر به دلیل آنکه خارج از کشور است در جلسه امروز شرکت نکرد، ادامه داد: زادمهر شنبه آینده به تهران می آید و در جلسات ما حضور خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز خوش بینی نسبت به حل مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: این برای نخستین بار است که پرسپولیس از همان ابتدای فصل پول دارد و در ابتدا به دنبال آن هستیم تا برای قرادادهای آینده و همچنین بدهی های گذشته برنامه ریزی خوبی انجام دهیم تا برای فصل جدید شرایط ایده آلی رقم بخورد.

استیلی درباره بحثشفاف سازی قراردادها که مورد نظر وزارت ورزش است، تاکید کرد: صددرصد قراردادهای ما شفاف خواهد بود و همان قراردادهایی است که در هیئت فوتبال به ثبت خواهد رسید و هیچ قرارداد متممی در کار نخواهد بود.

وی درباره اینکه گفته می شود سقف قراردادها ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود، اظهار داشت: من نمی توانم درباره سقف قرارداد صحبت کنم، چرا که هر بازیکن قیمت و توانایی های مخصوص به خودش را دارد. ما به دنبال آن هستیم تا با حفظ بازیکنان خوب فصل گذشته و اضافه کردن چند بازیکن با نظر کادر فنی تیم قدرتمندی را برای حضور در آسیا همچنین لیگ برتر جام حذفی آماده کنیم.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حامی مالی این باشگاه هم تاکید کرد: برای یک سال باشگاه را به این عزیزان دادم تا از نظر مالی به ما کمک کنند و آنها هم با فداکاری پیش آمدند تا مشکلات را برطرف کنند. رحیمی هم گفته که سعی می کند مشکل بدهی ها را حل کند که این اظهارات جای تقدیر دارد.

وی افزود: البته مدیران قبلی هم زحمت کشیدند و بخصوص در میان آنها علی پروین جای خود را دارد. من از پروین تشکر می کنم اگر خودش اینجا نیست اما یاد او همیشه در کنار ما قرار دارد.

استیلی باز هم در مورد قراردادهای فصل اینده این تیم خاطرنشان کرد: بطور قطع مقداری رقم قراردادها تعدیل خواهد شد و هر کس به اندازه حقش دریافتی خواهد داشت.

وی در مورد اینکه چگوه حضور در هیئت مدیره را پذیرفته تصریح کرد: من قرار نبود در هیئت مدیره پرسپولیس باشم و خودم هم دوست دارم بیشتر در فضای فنی و در کنار یک تیم کار کند. اکنون هم تمایل من به کار فنی در کنار یک تیم بیشتر است. امابه هر حال من در پرسپولیس بازیکن، مربی، سرمربی، مسئول آکادمی و مسئول پیشکسوتان بودم و امیدوارم اگر می توانم کمکی به باشگاه انجام دهم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار