|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۴۶

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلی میان من و دایی وجود ندارد، وی با ما قرارداد دارد و مربی ماست.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا رحیمی در مورد قرارداد علی دایی با پرسپولیس گفت: او با ما قرارداد دارد و مربی ماست. با دایی مشکلی ندارم، جلسه ای با او خواهم گذاشت تا ببینم خواسته های وی از مدیرعامل جدید چیست.

وی در مورد اینکه اگر با دایی به توافق مالی نرسید آیا احتمال دارد قرارداد او را فسخ کنید، ادامه داد: ما با دایی مشکل مالی نداریم و او اگر من بخواهم با ما قرارداد سفید امضا می کند. دایی پرسپولیس را دوست دارد و من او را می شناسم که این حرف را می زنم.

رحیمی در مورد بدهی های باشگاه پرسپولیس گفت: فردا قرار است مدارک خلعتبری را بررسی کنیم تا ضرب الاجلی مشکل او را برطرف نماییم. در تلاشیم هرچه سریع تر بدهی های پرسپولیس را پرداخت کنیم

وی در مورد اختلافی که در زمان مدیرعاملی در باشگاه سپاهان با باشگاه پرسپولیس داشت اظهار کرد: من در یکی از برنامه های نود به رویانیان گفتم که سپاهان و پرسپولیس از مکتب شاهین هستند و ما با هم دوست هستیم. حتی زمانی هم که سپاهان بودم بارها اعلام کردم که استقلال و پرسپولیس سرمایه های فوتبال کشورمان هستند.

وی در مورد حل مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان در لیگی که گذشت تحت فشار بودند و اذیت شدند و ما باید هر چه سریع تر این مشکل مالی را حل کنیم و تصمیم داریم که از طریق حقوقی هم روی این مسائل کار کنیم. ۲۰ سال است که طرفداران استقلال و پرسپولیس نگران مسائل مالی باشگاه محبوب شان هستند و الان ما باید روی پای خودمان بایستیم و هواداران پرسپولیس فقط باید نگران برد و باخت تیم شان باشند نه نگران مسائل مالی.

وی در پایان گفت: پنجشنبه جلسه ای در باشگاه داریم و من باید گزارشی ارائه کنم که بخشی از آن در مورد جلسه ای است که با دایی خواهم داشت، اما بدانید که دایی و رحیمی با هم مشکلی ندارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار