|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۷۵

ادعای مشکل کی روش با برند البسه تیم ملی

خبرگزاری تسنیم: معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان بی تدبیری درباره تیم ملی فوتبال را پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی در واکنش به انتقادهای کارلوس کی روش از وضعیت تیم ملی فوتبال اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان برگزاری اردوهای جام جهانی فوتبال و اینچئون را در اولویت دارد و شورای برون مرزی بالغ بر ۱۵۰ اردوی تدارکاتی برای فدراسیون ها از جمله فدراسیون فوتبال در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در اسفند سال ۹۲ و فروردین سال ۹۳ وزارت ۱۰۴ میلیارد تومان به ورزش کشور تزریق کرده که ۸۰ میلیارد آن به اماکن ورزشی و ۲۴ میلیارد آن به فدراسیون ها پرداخت شده است و در این میان ۴ و نیم میلیارد به فدراسیون فوتبال تعلق گرفته است. در همان روز اعزام تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی ۲ و نیم میلیارد به فدراسیون فوتبال کمک شد.

مناف هاشمی در گفت وگو با برنامه ۹۰ تصریح کرد: در این مورد بی دقتی و بی تدبیری اتفاق افتاده که از سوی وزارت ورزش پیگیری می شود و من برای این مسئله متأسفم.

وحید جعفری نماینده شرکت حامی البسه تیم ملی فوتبال هم درباره اظهارات کی روش مبنی بر تمرین تیم ملی فوتبال با یک دست لباس در اردوی آفریقای جنوبی خاطرنشان کرد: کی روش با ما مشکل دارد و در مراسم رونمایی البسه تیم ملی هم حضور پیدا نکرد.

وی افزود: ما البسه تیم ملی را مطابق با درخواست فدراسیون فوتبال در اختیار آن ها گذاشتیم. برای اردوی آفریقای جنوبی هم فدراسیون درخواست یک دست لباس داشته و اگر در فهرست آن ها دو برابر هم لباس درخواست می شد ما این خواسته را برآورده می کردیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار