|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۷۷

چمران در بازدید از خبرگزاری فارس:

عضو شورای شهر تهران گفت: برای ورود به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برنامه ای نداریم.

به گزارشخبرگزاری فارس، مهدی چمران یکی از اعضای شورای شهر تهران روز گذشته بازدیدی ازخبرگزاری فارسداشت که طی این بازدید به سؤالات خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص استقلال و پرسپولیس پاسخ داد.

چمران در مورد ورود شورای شهر تهران به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: با توجه به بودجه کلانی که این دو باشگاه دارند صلاح نیست که شورای شهر تهران وارد این دو باشگاه شود و این موضوع در دستور کار ما قرار ندارد.

وی ادامه داد: ما به دلیل همان موضوعی که گفتم توان این را نداریم که وارد مبحثاین دو باشگاه شویم و برای این کار هیچ برنامه ریزی صورت نگرفته و طبیعتا برنامه ای هم در این خصوص نداریم.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که در تمام دنیا شورای شهر و شهرداری ها در مبحثسخت افزاری و نرم افزاری در فوتبال حضور مستقیم یا غیرمستقیم دارند و اینکه چرا شورای شهر تهران در این باره برنامه ای ندارد، اظهار داشت: اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم باید روی کارکرد آن بحثشود تا بتوانیم در مسائل سخت افزاری و نرم افزاری از این دو باشگاه حمایت کنیم ولی اگر بخواهیم شرایط تهران را با سایر شهرهای دنیا بسنجیم باید دید چه بستری برای این کار فراهم شده است و اهداف مدیریت آنها چیست. اگر این کارها را انجام دهیم می توان این جمع بندی را کرد و به نتیجه هم رسید.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار