|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۲۵

قرارداد /

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمام قراردادها صد درصد شفاف است و همان قراردادی که در هیأت فوتبال ثبت می شود رقم واقعی است و قرارداد متمم دیگری نیست.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید استیلی در پایان نشست هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگارن گفت: بدهی وینگادا مهم بود زیرا خطر کسر امتیاز وجود داشت که قرار شد فردا این بدهی پرداخت شود. در مورد کادر فنی هم رحیمی با دایی جلسه برگزار می کند و مشکلات مالی هم حل می شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اعضای هیأت مدیره باشگاه گفت: همگی قدرتمند هستند.

استیلی در مورد اینکه حمید جاسمیان از هیأت مدیره باشگاه انتقاد کرده، گفت: ایشان هرچه بگوید درست گفته و بزرگ ما هستند.

وی در مورد دلیل غیبت زادمهر در جلسه گفت: ایشان خارج از کشور هستند و یکشنبه به تهران می آیند.

استیلی در مورد اینکه باشگاه از نظر مالی شرایط خوبی خواهد داشت، گفت: این اولین باری است که پول در باشگاه است و بدهی بازیکنان پرداخت خواهد شد و می توانیم بازیکن جدید هم بگیریم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه قرارداد بازیکنان شفاف خواهد شد، گفت: تمام قراردادها صد درصد شفاف است و همان قراردادی که در هیأت فوتبال ثبت می شود قرارداد واقعی است و دیگر قرارداد متمم دیگری نیست.

استیلی در مورد سقف قراردادها گفت: نمی توانم بگویم سقف قرارداد. هر بازیکنی بر اساس توانایی هایی که دارد پول می گیرد. بازیکنانی که کادر فنی صلاح بداند در تیم حفظ می شوند و بازیکنان جدیدی با نظر کادر فنی گرفته می شوند تا در لیگ قهرمانان آسیا حضوری درخشان داشته باشند.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت این باشگاه گفت: باشگاه پرسپولیس یک سال به این عزیزان داده شده و آنها با فداکاری آمده اند تا مشکل باشگاه را حل کنند. باید از تمام مدیران قبلی هم که زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر کرد. مخصوصا پروین که نماد و اسطوره پرسپولیس است اگر او اسمش نیست اما همچنان در کنار ما است.

استیلی در مورد اینکه پیش از این قرار بود که در یک تیم مربیگری کند و چه شد که عضو هیأت مدیره پرسپولیس شد، گفت: من همچنان دوست دارم در بخش فنی کار کنم زیرا کار من فنی و مربیگری است. اما اکنون شرایط اینگونه شد که عضو هیأت مدیره پرسپولیس شوم.

وی ادامه داد: شاید اگر شرایطی فراهم شود که بتوانم در بخش فنی و مربیگری تیم دیگری کار کنم این کار را انجام دهم. من بازیکن، مربی و سرمربی بوده ام. مدیر آکادمی و مدیر پیشکسوتان باشگاه بوده ام و اکنون هم عضو هیأت مدیره هستم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار