|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۴۷

چرا باید از انتخاب رحیمی ناراحت باشم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد برای ادامه حضور در جمع سرخپوشان منتظر تصمیم گیری سرمربی این تیم است.

قاسم دهنوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس گفت: پنج نفر از این اعضا برای من شناخته شده نیستند ولی صحبت کردن درباره هیئت مدیره در حیطه وظایف من نیست. من برای مسئولان جدید باشگاه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اولین هدف آنها این باشد که خنده را روی لب های هواداران پرسپولیس بیاورند. امیدوارم هر چه سریع تر مشکلات مالی بازیکنان هم حل شود و پرسپولیس برای فصل آینده با بهترین شرایط ممکن وارد مسابقات شود.

وی در ادامه در خصوص انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: من به آقای رحیمی تبریک می گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم. در اینکه او یک مدیر کاربلد است، هیچ شکی وجود ندارد و فکر می کنم سابقه رحیمی چه در سپاهان و چه در جاهای دیگر روشن و مشخص است. هیئت مدیره تصمیم گرفت که ایشان را انتخاب کند و امیدوارم رحیمی مشکلات اساسی باشگاه را برطرف کند.

دهنوی در پاسخ به این سؤال که «فکر نمی کنی رحیمی بابت فسخ قراردادت با سپاهان که مربوط به فصل قبل است از تو ناراحت باشد؟»، گفت: فکر نمی کنم اینطور باشد. من یک بازیکن هستم و قبلاً هم گفتم که در این مورد اشتباه کردم. من فکر می کنم صحبت کردن درباره گذشته هیچ فایده ای ندارد و در ضمن باید بگویم هیچ مشکلی با انتخاب رحیمی ندارم. واقعاً دلیلی ندارد که از انتخاب رحیمی ناراحت باشم و اتفاقاتی که فصل گذشته افتاد شاید برای بازیکنان دیگر هم رخ داده باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد وضعیتش برای فصل آینده افزود: در این مورد باید ببینم نظر سرمربی چیست. در مورد عملکردم در فصل گذشته خیلی ها به من می گویند که افتضاح بودم، خیلی ها می گویند عملکرد خوبی داشتم و بعضی ها نیز می گویند عملکردم متوسط بوده است.

وی تصریح کرد: من دوست دارم در پرسپولیس بمانم خصوصاً اینکه تیم امسال آسیایی شده و اکثر بازیکنان دوست دارند در این تیم بمانند. با این حال چون قراردادم به پایان رسیده است باید ببینم تصمیم سرمربی چیست. اگر شرایط مهیا باشد خوشحال می شوم در پرسپولیس بمانم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار