|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۵۰

مربی تیم ملی کشتی کشورمان معتقد است مسابقات قهرمانی آسیا فرصت بسیار مناسبی بود تا کادر فنی به برنامه هایی که در نظر داشت برسد.

امیر توکلیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: در مسابقات قهرمانی آسیا چند هدف مهم را دنبال می کردیم که خوشبختانه با توجه به عملکرد قابل قبولی که بچه ها داشتند به آنها رسیدیم به طوری که کشتی گیران جوان نشان دادند می توان برای مسابقات بزرگ روی آنها حساب کرد و از طرفی نیز با تجربه ها توانستند خیلی بهتر و بیشتر روی نقاط ضعفشان کار کنند.

وی تصریح کرد: در هرصورتباید تیمی چون ایران که قهرمان جهان است در هر وزن چند کشتی گیر آماده و درجه یک را داشته باشد به همین منظور مسابقات قهرمانی آسیا فرصت مناسبی بود تا ضمن پشتوانه سازی و میدان دادن به جوان تر ها چند کشتی گیری هم که به لحاظ فنی مشکلاتی را در مسابقات جام جهانی داشتند در این میدان نکات منفی خود رابرطرف سازند.

دارنده مدال نقره جهان درباره سطح مسابقات نیز اظهار داشت: به هر حال این مسابقات با حضور بهترین تیم هایی آسیایی برگزار شد و ما در برخی اوزان شاهد بودیم که دیدارها در حد رقابت جهانی بود، در مجموع به لحاظ کمی و کیفی رقابتهای این دوره در سطح ایده آلی برگزار شد.

وی با اشاره به میزبانی ضعیف قزاقستانی ها عنوان کرد: متاسفانه قزاق ها میزبانی چندان مطلوبی نداشتند، سونا برای کم کردن وزن کشتی گیران وجود نداشت، کیفیت غذاها مناسب نبود و در جریان رقابتها نیز ناهماهنگی ها زیادی وجود داشت که در مجموع نشان داد کشور قزاقستان توانایی برگزاری مسابقاتی چون قهرمانی آسیا را با استاندارهای بین المللی ندارد.

توکلیان درخصوص برنامه های بعدی تیم ملی نیز گفت: همان طور که از قبل نیز اعلام کردیم مرحله بعدی اردوی تیم ملی اواخر هفته جاری با حضور نفرات منتخب برگزار خواهد شد و در ادامه مهترین برنامه ای را که در پیش داریم رقابتهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است که نیمه سوم خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار