|
|
کدخبر: ۱۶۷۴۵۰

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: رحیمی مدیریت خوبی در سپاهان داشته است به خاطر همین وی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند.

محمود کلهر در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: رحیمی یکی از مدیران خوب و کاربلد فوتبال است و به طور حتم می تواند پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش برساند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: رحیمی برای موفقیت در پرسپولیس باید با برخی از پیشکسوتان مشورت کند.

وی بیان کرد: افراد خوش نامی در هیات مدیره پرسپولیس قرار گرفتند و حضور استیلی را در هیات مدیره به فال نیک می گیرم و همچنین امیدواریم اعضای هیات مدیره از لحاظ مالی کمک شایانی به پرسپولیس کنند.

کلهر اظهار داشت: در مجموع حمید استیلی انتخاب درستی برای عضویت در هیات مدیره بوده است چراکه استیلی از جنس فوتبال بوده و کارنامه اش مشخص است و می تواند در هیات مدیره پرسپولیس موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: افرادی که قبلا در پرسپولیس بودند شناخت بیش تری از این تیم دارند بر این اساس می توانند در هیات مدیره پرسپولیس موثر باشند.

وی در خصوص اضافه شدن طاهری به لیست هیات مدیره پرسپولیس گفت: به طور حتم طاهری باسابقه ای که دارد می تواند به باشگاه پرسپولیس در برطرف کردن مشکلاتش کمک کند.

کلهر در پایان درباره عدم حضور پروین در لیست هیات مدیره پرسپولیس گفت: پروین جایگاه خوب و مشخصی در پرسپولیس دارد و به طور حتم نبودش در پرسپولیس احساس خواهد شد. وی در زمان بی پولی پرسپولیس توانست این تیم را به خوبی اداره کند به نظرم جای او در لیست هیات مدیره خالی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار