|
|
کدخبر: ۱۶۷۴۷۴

رسول دانشجو اعلام کرد:

خبرگزاری تسنیم: سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد، اردوی آماده سازی تیم فوتبال امید کشورمان از روز شنبه هفته آینده با حضور نلو وینگادا برگزار خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رسول دانشجو، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره حضور نلو وینگادا در ایران و برگزاری اردوی تدارکاتی تیم فوتبال امید ایران به سایت این فدراسیون گفت: وینگادا بامداد روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه وارد تهران خواهد شد و از بعدازظهر شنبه نیز ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید خود آغاز خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: اردوی تدارکاتی تیم امید از ۱۳ اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در کمپ تیم های ملی برگزار می شود که در این اردو ۲۸ بازیکن زیر نظر وینگادا تمرینات خود را پیگیری می کنند. در واقع با استعدایابی هایی که از سوی کادر فنی تیم امید صورت گرفت، ۶۰ بازیکن را انتخاب کردیم که این بازیکنان در طی سه یا چهار مرحله اردو از سوی وینگادا مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت نفرات اصلی انتخاب خواهند شد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این تیم فرصت دارد تا شهریور ماه اردوهای تدارکاتی داخلی را برگزار و با آمادگی کامل در رقابت های اینچئون کره جنوبی شرکت کند. بر همین اساس طی نشست هایی که در مرکز نظارت بر عملکرد تیم های ملی کمیته ملی المپیک داشتیم، قرار شد تا به کشورهای ارمنستان، ازبکستان و چین سفر کرده و بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. امیدوارم با برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردوهای آماده سازی، این تیم در بازی های پیش رو موفق تر باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار