|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۳۱

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا:

مائورو بروتو، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: برای موفقیت در رقابت های لیگ جهانی امسال با تمام توان پیش خواهیم رفت.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، " مائورو بروتو " سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا بیست و دو بازیکن مورد نظرش را برای حضور در رقابت لیگ جهانی ۲۰۱۴ انتخاب و به طور رسمی معرفی کرد.



وی در این رابطه در مصاحبه ای گفت: فصل در والیبال ایتالیا رو به پایان است و این در حالیست که تقویم ورزشی ما برای حضور در رقابت های بسیار مهم بین المللی رو به آغاز است. ما سالی بسیار فشرده را در پیش رو خواهیم داشت ما در این دوره از رقابت های لیگ جهانی بعد از گذشت ۱۰ سال میزبان رقابت های مرحله پایانی در این مسابقات هستیم و این موضوع از اهمیت بسزایی برای ما برخوردار است.

من زمانیکه می خواستم برنامه چهار ساله تیم را طراحی و تنظیم کنم همه شرایط را در نظر گرفتم و هدف این برنامه چهارساله المپیک ۲۰۱۶ تعریف کردم. تمام بازیکنانی که سال گذشته در تیم ملی حضور داشتند در طول مسابقات لیگ و فصلی که مراحل پایانی آن را پشت سر می گذاریم بسیار موفق حرکت کرده و رقابت خوبی با یکدیگر داشتند.

بطوریکه به عنوان سرمربی تیم ملی اعلام می کنم، همه آنها شایستگی حضور در رقابت های بین المللی سال جاری را دارند. من هیچ بازیکنی نداشته ام که فقط برای یک بازی به خصوص از آن استفاده کرده باشم همه نفرات مورد نظر بازیکنان کاملا موفق هستند که شایستگی حضور در تیم ملی فوتبال ایتالیا را خیلی خوب دارند بنابر این لازم است که به تلاش خود مثل سال ۲۰۱۳ ادامه دهند.



من توقع دارم که در رقابت های لیگ جهانی امسال آنها موفق تر حرکت کنند زیرا تجربه حضور در لیگ جهانی ۲۰۱۳ و رقابت های اروپایی را دارند و این تجربه می تواند شرایط موفقیت بهتر آنها را در لیگ جهانی امسال فراهم کند.

وی افزود: ما در حال حاضر ۲ دوره مسابقات بسیار مهم را در پیش روی داریم یکی رقابت های لیگ جهانی و دیگر جام جهانی لهستان است.

من امیدوارم که حضور در رقابت های لیگ جهانی و کسب تجربه در آن شرایط را برای کسب موفقیت در جام جهانی به خوبی فراهم کرده و در پیشبرد اهداف مورد نظرمان موثر واقع شود. جام جهانی برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و ما باید در سطحی بسیار بالا در این دوره از رقابت ها حاضر شده و شایستگی های خود را نشان دهیم.

ایتالیا در لیگ جهانی ۲۰۱۴ باید به مصاف تیم های برزیل و روسیه برود. ما خیلی خوب می دانم که جو حاکم بر مسابقه با برزیل بسیار زیبا و تماشایی خواهد بود زیرا برزیل یکی از قوی ترین تیم های حاضر در جهان است و رویارویی با این تیم در شرایط فعلی برای ما یک شانس محسوب می شود درست مثل سال گذشته، زمانیکه ایتالیا فرصت رویارویی با تیم ملی روسیه را داشت. فلسفه کاری ما یک فلسفه از پیش تعیین شده است ما به دنبال رشد و پیشرفت هستیم و تلاش می کنیم تا خود را به قویترین تیم های حاضر در جهان بیش از پیش نزدیک کنیم.

گفتنی است، اسامی ۲۲ بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایتالیا برای حضور در رقابت های جهانی ۲۰۱۴ به شرح زیر است بارانوویچ، کوروتا، سائیتا، تراویکا، آنتز انی، بر تا، بیرارلی، بوتی، ماتزونه، پیانو، فدریتزی، ران داتزو، کوار، پارودی، ماروئوتی، زایتسف، لانتزا، وتوری، سابی، کولاچی، جووی و روسینی.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار