|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۵۵

بازدید معاون ورزش قهرمانی از اردوی آمادسازی تیم ملی کبدی

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانانن عصرروز گذشته از ارودی تیم ملی کبدی بازدید کرد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سجادی در جمع ملی پوشان کبدی گفت: با وجود قدمت کم فعالیت حرفه ای رشته کبدی در ایران وحتی دراسیا این رشته توانسته است، جایگاه بسیار خوبی را در IOC و رویدادهای مهم بین المللی از جمله المپیک های آسیایی به دست آورد.

وی افزود: رشته های ورزشی زیادی هستند که می خواهند به عضویت IOC در آیند که این شرایط برای شان ایجاد نشده، اما رشته کبدی هم اکنون جزء رشته های پرطرفدار آسیایی است.

معاون وزیر در ادامه به وضعیت این رشته در ایران اشاره کرد و با مطلوب توصیف کردن آن اظهار داشت: خوشبختانه این رشته در بسیاری از رویدادهای مهم برون مرزی برای ایران افتخار آفرین بوده و من امیدوارم این شرایط تدوام پیدا کند.

وی توسعه و گسترش این رشته در تمامی استانهای کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: بخشی از برنامه های توسعه ای و عمومی سازی رشته کبدی توسط مسوولان، با تدوین برنامه و کسب نتیجه توسط ملی پوشان محقق می شود وبخشی دیگر باید با حمایت رسانه ها صورت بگیرد.

سجادی از کبدی کاران به عنوان ورزشکاران با اخلاق، منظم، بی حاشیه و بسیار با انگیزه نام برد و گفت: همین فاکتورها زمینه ساز رشد و موفقیت بیش از پیش شما خواهد شد.

وی انعطاف پذیری، آمادگی بدنی و مهارتهای فنی را از ویژگی های خاص رشته کبدی اعلام کرد و اظهار داشت: تیم شما، تیم جوانی است که مطمئن هستم با اعتقادی که به کارتان دارید شما را در رفیعترین قلل افتخار خواهیم دید.

در ادامه هریک از ملی پوشان و کادر فنی مشکلات خود را مطرح کردند که سجادی قول مساعد تا در حد امکان تسهیلات مناسب را برای آنها مهیا کند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار